vrijdag 23 april 2010

Enveloppen swap part 1

Voor de verandering weer eens aan een swapje mee gedaan. Het was dit keer een enveloppenswap georganiseerd door iemand van picasa. Het trok me wel aan dat de swap in een envelop moest passen. Met andere swaps worden het vaak van die enorme dingen, en ik vind het wel leuk dat je nu iets moest maken van kleiner formaat. Maar daardoor zeker niet minder leuk al zeg ik het zelf.

Kijk maar even wat ik voor mijn swapmaatje geknutseld heb.

enveloppen swap 017

Zo zag het er in zijn geheel uit. Er past nog best een hoop in zo’n envelop.

enveloppen swap 016

In de albums op picasa zag ik dat ze bloemen aan het zaaien was, dus leek het me leuk om op dit thema verder te gaan, dus ik heb bloemzaden leuk verpakt met een plantensteker erbij.

 enveloppen swap 001

enveloppen swap 002

Een zelfgemaakte kaart erbij gedaan, en die vervolgens verpakt.

enveloppen swap 012 enveloppen swap 011

Een klein ‘garden’ bordje geverfd.

enveloppen swap 014

enveloppen swap 003

Ook nog een paar kleine pakjes erbij gedaan met bollenlabels, een geurzakje en een stoffen hartje (van de inhoud heb ik eigenlijk geen foto’s gemaakt).

enveloppen swap 004

En in dit pakje zat het grootse cadeau.

enveloppen swap 010

Een tuinagenda! Helemaal zelf gemaakt.

enveloppen swap 005

De basis is een notebook van de action, die helemaal uit elkaar heb gehaald, en vervolgens de ringband en de voor en achterkant heb gebruikt, en die heb ik beplakt.

enveloppen swap 006

Voor de inhoud heb ik zelf de bladen getypt en geprint en voorzien van gaatjes. Zo kan ze elke maand haar tuinbezigheden erin schrijven.

enveloppen swap 007

Ze heeft inmiddels de swap ontvangen en ze heeft me laten weten dat ze hem erg leuk vond. Die van haar heb ik nog niet binnen, dus deze enveloppenswap post wordt vervolgd.

En omdat ik toch zo lekker bezig was heb ik voor mezelf ook nog even een bordje gemaakt met ‘home’ erop.

 enveloppen swap 015

Alvast een prettig weekend allemaal!

Groetjes Antoinette.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

je swap ziet er erg leuk uit.
ik mis vaak de inspiratie voor dit soort swaps maar jij hebt me inspiratie gegeven voor een paar kadootjes.
dank je wel

groetjes Jeanet ( ook een picasagirl)

Bonjade zei

Gaaf zeg.....was ik je swap-maatje maar geweest...ha....echt een groots cadeau en zo mooi gemaakt....
Fijn weekend

Home and Lifestyle zei

Ohhhh...wat super zeg en allemaal erg persoonlijk omdat je het zelf gemaakt hebt! Wat ben je daar druk mee geweest zeg! Dit kon ook alleen maar in goede aarde vallen....een prachtige swap!

Geniet van het zonnetje! Lieve groet, Ingrid

Loveforpiemonte zei

Wat leuk zeg he, goed bedacht ook het thema tuinieren!!!! Inderdaad de perfecte tijd om dat te doen. Vind het er allemaal erg leuk en gezellig uit zien en vraag me dan altijd af..... Hoe kom je toch aan die Swaps je zegt Picassa...???
Wens je een heel fijn weekend,
Groetjes Madelon

Loveforpiemonte zei

Ja veel he!!!!!!
Ik heb gebruikt cetabever tuinbeits (bruin ze hebben 4 kleuren ofzo) voor 22,95 een hele grote pot. Ze hebben volgens mij ook een kleinere. Voordeel hiervan is ... Geen schoonmaak heb het er zo overheen gesmeerd. En nog steeds geen groen meer te zien!!!
Groetjes!!

It's me zei

Wauww..wat een leuke pakjes allemaal..........hier word je wel blij van ja !! leuk hoor het tuin thema.......ik vind dat je het met veel liefde en zorg hebt gemaakt dat kun je zien !!

Ik wens je een heel zonnig gezellig weekend ,lieve groetjes Ria

Pierelantijntjes zei

wat een prachtig verpakte cadeautjes! En die tuinagenda is helemaal het einde. Super!!!
Fijn weekend,
Groetjes van Ester

@nne zei

Schitterend gewoon! Hartverwarmend deze geschenkjes. Een fijn weekend, @nne

alma zei

Wat leuk zo'n swap. Je hebt er echt een werk van gemaakt. Ik ben nog niet zo handig met Picasa. Ben al blij dat ik een collage kan maken!

Groetjes
Almay

Oude lappen zei

Leuk gedaan hoor! Heb het gemist op Picasa denk ik ....

Gizzy zei

Wat leuk zo'n swap. Het zijn echt helemaal toffe spullen. Ik heb ook leuke tip. Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl , vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven of te gebruiken bij zo'n swap. Wat denk je zelf?