donderdag 7 januari 2010

Nieuwjaars Give away

Ik dacht laat ik het nieuwe jaar nu eens leuk beginnen door middel van een leuke give away.

JDL 001

Ik ga namelijk het kerstnummer (nr 6 2009) van

 Jeanne d’ Arc Living

verloten onder de deelneemster. Misschien hebben sommige van jullie hem al, maar voor degene die hem niet hebben of dat ze te laat waren dat ie al uitverkocht was is dit de kans.

Om deel te nemen hoef je alleen maar een berichtje achter te laten op deze blogpost en op je eigen blog even reclame voor deze give away te maken.

Ook als je geen blog hebt kun je mee doen. Dan moet je wel even je email adres in je berichtje achter laten.

JDL 004

JDL 006

Even een kleine impressie van het blad.

JDL 005

   Heel veel succes allemaal en ik hoop natuurlijk op een heleboel leuke reacties!

De sluitingdatum is op mijn verjaardag 24 januari. De 25e maak ik de winnaar bekend.

JDL 002

JDL 007

 

55 opmerkingen:

Bonjade zei

Het lijkt in januari wel de give-away maand.
Wat een lief gebaar van je zeg. Ik zou graag meedoen maar ik heb het magazine al in mijn bezit. Tja dan is het natuurlijker fijner dat het naar iemand gaat die hem nog niet heeft.
Ik ga wel even straks reclame maken hoor voor je.
Fijne dag en succes

Anoniem zei

leuk dat je iets weggeeft, lijkt me een supermooi blad! ik heb alleen zelf geen weblog........... jammer!

Groetjes boskoopje

Diana zei

Wauw, wat zou ik dat blad graag winnen! Vind hem altijd prachtig....maar zo duur!
Ik ga gelijk reclame voor je maken! (en duimen...) !!!! Liefs Diana

Anoniem zei

Oh hallo,

Ben helemaal onder de indruk! Wat zou ik het graag winnen! Maar, ik win nooit wat! d
Degene die hem krijgt veel plezier ermee! Ik ben zo ook wel gelukkig hoor!Nog een Gelukkig 2010.

Ria Obbink

Anoniem zei

Hoi hoi via Bonjade kwam ik op je blog terecht en heb even gekeken bij je,wat superleuk hier,mooie woonspulletjes gaaf gestyld hoor,ik ga zo nog even verder kijken,zag al wel de kleine pony,schitterend ik heb erook 1,ik kom niet bij je om mee te doen aan de Give-Away,ik heb het blad toevallig vandaag binnen gekregen,maar gewoon voor de gezelligheid,ik ga me aanmelden als volgster en hopelijk vind je dat oke,fijne avond,groetjes Joke.

Mayflower zei

Hoi Antoinette, hier ook al zo'n leuke Give-away. Ik heb dit magazine al, dus doe niet mee, maar wil wel even reageren natuurlijk en ook een beetje reclame op mijn blog maken, zodat deze give away zoveel mogelijk mensen bereikt.
Succes.
Lieve groet, Mea

Hilde zei

Hallo,

Wat een leuke give away! Ik heb het blad de afgelopen weken vaak op de weblogs langs zien komen. Het lijkt me een erg mooi blad. Je give away heb ik op mijn blog geplaatst!

Groetjes, Hilde

Jootje zei

hoi twaatje,
ik doe zeker mee met je leuke give-away! het lijkt me zo'n mooi blad, maar de prijs houd me tot nu toe toch wel tegen. ik ga gelijk reclame maken voor je!
groetjes van jootje.

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
nou ik ga natuurlijk ook een gokje wagen, het lijkt me een ontzettend mooi blad. Erg lief zeg van je om zo het nieuwe jaar te beginnen en één van ons zo te verwennen. Ik ga je give-away op mijn blog zetten.
Fijne avond,groetjes Ingrid.

lia zei

Ook ik ben al in het bezit van dit blad. Dus doe ik ook niet mee. Maar zal het wel even melden op mijn blog. Succes en het is heel leuk die Give aways. Zelf heb ik het in Dec al gedaan, toen waren er ook al zoveel.

groetjes Lia

Bizzy @ home zei

Hoi, via Jootje kwam ik hier terecht. Ik heb 'm nog niet, dus ik waag een gokje!
Groetjes Renny

Ger zei

Hallo Antoinette,
Kwam via Jootje op je blog terecht.......en ben er bijna ingesneeuwd, wat een prachtige foto's!! Tja hoe kan het ook anders.....als ik als Brabantse een provincie ga kiezen voor er een paar dagen tussen uit te gaan is dat heel vaak N-H ik voel me daar altijd heerlijk bij alles wat de natuur te bieden heeft vooral aan het water.
Wat een leuke give away!
Een van ons zal de gelukkige worden, even voor jou verjaardag,leuk,leuk!
Mijn verjaardag dinsdag jl geeft mij vanaf die datum recht op 'n AOW tje......echt brassen kan je daar niet mee......maar ik gebruik het wel om deze of gene af en toe eens extra te verwennen.
Zal je blijven volgen en ben op je leuke blog voorlopig nog niet bijgelezen!!
Warme groet!
Ger

Pink Princess zei

OW mag ik meedoen, mag ik winnen?? lol. Ja en ik zet je gelijk in mijn sidebar.

Hannekie(Sisterly) zei

wat een prachtige give away zeg. daar doe ik graag aan mee. ik zet hem op mijn blog hoor
gr hannie

brocante roos zei

Wat een leuk gebaar. Ik heb 'm ook al gelezen dus doe niet mee maar wilde even reageren.....

Groetjes Marjan

Kind An Huys zei

Wauw, wat een mooie give-away...ik lees bij zovelen van jullie zulke lovende woorden over de jeanne dárc living dat ik nu ook wel erg nieuwsgierig ben geworden, dus ik doe ook graag mee en zal het op mn'blog zetten.
En natuurlijk wens ik je alvast een gezellige verjaardag!
Liefs, Anne.

The Old and the Beautiful zei

Ik ken het blad ook niet maar lees wel vaak dat vele van jullie er weg van zijn dus ik waag net als zovele ook een gokje.
Succes met de trekking.
Groetjes,
Gonda

p.s Ik zal meteen nog even reclame voor je maken op mijn laatste post.

Mariska Bakker zei

Nou dat heeft ze gedaan hoor ik kwam via Gonda op je blog .
Ik ken het boek ook niet maar velen van jullie hebben de style laten zien dus ben ook wel heel nieuwsgiereig en kerst he'het is dan wel voorbij maar voor volgend jaar altijd leuk ideeén .
En een compliment voor jou vind het altijd leuk om je posts te lezen .

Groetjes Mariska

Erna zei

Goedemorgen,
Normaal doe ik niet mee aan give-away want ik heb zelf nl. geen weblog, maar dit blad wil ik heel graag hebben en we zijn op de zelfde dag jarig. Dus ik hou mijn vingers gekruisd. Als vast een hele fijne verjaardag. Mijn e-mailadres is ebstag@12move.nl

Brigitta zei

Wow, aan deze give-away wil ik heel graag meedoen, dit blad ligt ver boven mijn budget, maar zou het dolgraag een x willen hebben dus ik ga echt duimen en ik zal even reclame maken op mijn eigen blog.

Groetjes
Brigitta (die jou via Gonda heeft gevonden)

Willeke zei

Hoi hoi,

Wat een leuke give-away! Tuurlijk doe ook ik mee. Helaas heb ik zelf nog geen blog, maar ben dat in de toekomst zeker van plan.
Veel succes en plezier met jouw blog!
Groetjes,
Sabrina

wilmi zei

He hallo,
ben dol op give aways!
dus eh.. graag!

Yvonne zei

Hoi Twa,

Ik heb hem al, dus doe niet mee, maar ik ga even reclame voor je maken op mijn blog, altijd leuk voor iemand die hem wel graag wil winnen, want ik vind het een prachtig blad !
veel succes met de verloting!
Groetjes en een fijn weekend gewenst!!
Yvon

Blue Cottage zei

Hoi hoi,
Via Ger haar blog zag ik deze give away.
Ach ik zal maar weer eens meedoen,
ik win nooit wat en heb al zoveel geluk in de liefde ;)
Maar omdat ik idd te laat was voor het tijdschrift wilde ik toch even een kansje wagen.
Groetjes en suc6
Fijn weekend Cobi

Berna zei

Nu is het net alsof ik alleen voor de give away langskom maar dit is puur toeval. Je hebt een leuke site en nu ik hier toch ben, ding ik graag mee in de loterij. Ik kom zeker nog eens buurten.
Groetjes en een fijn weekend
Berna

Unknown zei

Ik ben dol op give-aways, dus bij deze doe ik graag mee! Ik heb zelf geen blog, ben wel ben een trouwe lezer!
Groetjes, Claudia

@nne zei

Wat een sfeervolle blog. Ik heb meteen een foto van je geleend en een berichtje gezet op creta-amaltheia.blogspot.com. Groetjes, @nne

oma leentje zei

Jeetje je zal hem maar winnen.
Lijkt me echt TE GEK.
Lieve groet Leni

Jolanda zei

Hallo, als 70e volger van je blog en als nieuweling in blogland wil ik natuurlijk ook meedoen!
Ik lees je al een tijdje anoniem maar nu sta je in mijn favorietenlijstje. Ik ken het tijdschrift niet maar heb er al veel reacties over gezien dus ik ben benieuwd.
groetjes Jolanda

Anoniem zei

wat wil nou het toeval !!!!!dat ik 15 jan. jarig ben en zeg nu zelf wie wil dit prachtige geschenk nu niet kado krijgen , en aangezien ik wel een enorme fan van je ben en je op de voet volg zou je nu al kunnen zeggen, EN DE WINNAAR IS??? juist its me je liefhebbende zus Veel liefs Martje

Deb zei

Such a beautiful giveaway! Happy Birthday to you on the 24th. It is my Birthday on the 15th and my daughter turns 25 on the 25 ♥

Irma zei

Hai Twa,

Een Give-Away is altijd leuk, dus waag ik ook een gokje.
Leuk hoor, zo een Jeanne D'arc, super.

Groetjes
Irma

atelierlemlem zei

Wat leuk! Ik heb dit mooie blad nog nooit zelf in handen gehad, maar wel op allerlei blogs voorbij zien komen...prachtige foto's!
Ik doe ook graag mee met de giveaway hoor, hartstikke leuk!
groetjes mama lieveheersbeestje.

De Ruijsbroekjes zei

Oh wat een leuke actie ! Natuurlijk wil meedoen ..ik heb um nl ook niet..inderdaad uitverkocht, snif..maarja wie weet, veel plezier met uitkiezen van de winnaar..please pick me ;-)

Liefs, Elise

Ingrid. zei

Voor een felicitatie is het nog wel erg vroeg ; komt t.z.t wel . Graag doe ik mee aan je give-away !
Goed weekeinde vanuit Assen.

Heidy zei

Wat een leuke give away! Tuurlijk doe ik graag mee!
Veel succes met uitloten! Ik ga duimen!

Groetjes Heidy!

Anoniem zei

Wat een enig idee. Ik doe graag mee.
Super leuke blog heb je!
Groetjes Carla.

Gea zei

o wat leuk een give away
het lijkt me een erg leuk blad!!

Corrieneeltje zei

Wat een geweldig mooie give-away! Zes weken geleden had ik nog nooit van dit prachtige blad gehoord, tot dat ik per ongeluk op een interieurblog terecht kwam en daardoor vele andere mooie blogs ontdekt waar dit blad steeds weer tevoorschijn kwam. Ik ben er nu helemaal verliefd op.
Ik was tot vandaag ook nooit op jouw blog geweest dus dat ga ik nu eerst uitgebreid bekijken.
www.wittebroodjes.web-log.nl

loes de groot zei

wow,
dit is leuk!

Anoniem zei

He-le-maal super!

Anoniem zei

Ontzettend leuk als ik het zou winnen. Ik win nl. nooit wat en dit is wel erg leuk.Emailadres mckuijt@ziggo,nl
Groeten Ria Kuijt

Anoniem zei

Hallo, Mag ik ook meedoen en een kansje wagen? Ik volg je blog en geniet er echt van. Zelf heb ik geen eigen blog.., maar ik las dat ik toch mee mag doen!
Groetjes, Marian

Mijn emailadres is: salve@vaart.net

(salve is latijn en betekent: gegroet, vaarwel!)

Anoniem zei

Goeiemiddag, ik kom juist van de bloemschikles, en vond dit mooie blog!
Ik kwam hier terecht via Bonjade.
Graag wou ik wel meedoen en mijn kansje wagen
om dit mooie tijdschrift te winnen.
Ik heb geen blog, maar kom zeker regelmatig
teruglezen:)
Ik wil je nog een fantastisch mooi 2010 toewensen en dat we nog lang mogen komen
meelezen op je blog.
Warme groet Greet Ceulemans

luc.janssen1@pandora.be

Claudia zei

fantastisch blad lijkt me dat! Ik geniet twee keer per week van je blog! Groetjes Claudia

Oude lappen zei

Geweldig weer een Give away!!!! Vroeg of laat komt het geluk voorbij. Zeg heerlijk die muziek bij je blog.En dan nog mijn lievelingsmuziek Enya!! Hoe doe je dat eigenlijk ik zou dat ook willen proberen voor mijn blog.
Proficiat met jou leuke blog. Ga alles zeker volgen hoor. Je bent nog niet van mij af!!!!
Liliane

jeanet zei

Hallo Antoinette, Yes ik wil graag meedoen. Ben jij de andere beroemde zus? Want ik volg "My everyday things" van Elly maar ook houd ik jou blog in de gaten. (ik noem mijzelf altijd een stille volger want ik laat bijna geen reacties achter.)Ik kom zo langzamerhand over mijn schroom heen. Dus Yep here I am,hi,hi,hi Groetjes van SMoek

marianne zei

Hallo Antoinette,
Ik lees al jullie blogs, enig! Krijg er heel veel inspiratie door. Ik reageer niet overal, kost zoveel tijd, maar dit blad lijkt me zoooo leuk en hier is het niet te koop. Daarom dit keer een reaktie (wat hebberig van mezelf)
Een heel mooi 2010,
groetjes,
Marianne

fleur zei

Hallo!
Ook ik kom zo af en toe hier langs en wil natuurlijk graag meedoen....zet het ook op mijn blog...ben benieuwd!
Heb op tv trouwens Enya met deze winter/xmassongs gezien...erg mooi!
groetjes van fleur uit de polder

Marian zei

Hallo Antoinette,

Via, via kom ik bij je terecht, op zón natte zondagmiddag is het leuke om al die bolg's eens op je gemak te lezen, dus ook die van jou.

Zie dus nu ook dat er een heel mooi blad als give-away is. Heb hem niet, was er te laat voor.
Doe daarom graag mee.

Ga zo door met je blog, al hoop ik dat het weer wat beter wordt.

Groetjes, Marian.

Marian zei

Zo, daar ben ik weer even. Sta in de keuken even
een wijntje aan het inschenken voor mijn man en mij, denk ik opeens

Ik vergeet haar helemaal vast te feliciteren met haar verjaardag op de 24 ste.
Dus bij deze, wel een beetje vroeg,maar beter dat dan helemaal niet.

Groetjes, Marian.

Pierelantijntjes zei

Hallo Antoinette,

Ik wil graag meedoen aan deze give away. Ik weet dat het een prachtig blad is. Ik vind het altijd ontzettend leuk om op je blog te kijken!
Groetjes van Ester

Gerria zei

Hallo Antoinette,

Wat een leuke site heb je.Ik zit me echt te verlekkeren aan al die leuke spullen die je laat zien.
Ik kom zeker vaker langs om eens even te kijken.
En wat een super give away heb je nu.

Groetjes Gerria

Anoniem zei

Ik kom steeds meer de naam van het blad van Jeanne D'Arc tegen. Had er nog nooit van gehoord, maar na wat zoeken op internet het een en ander gezien. MOOOOI!!! Lijkt me prachtig. Dus: JA,JA,JA,JA ik doe graag mee aan de giveaway! En nu maar duimen dat het een keertje gaat lukken...

Groetjes, Anneke Bouma

ps. Je hebt een erg mooi blog (voor het geval je het nog niet wist, haha)
pps. Ik wil eigenlijk mijn e-mail adres niet zo open en bloot hier vermelden. Maar mochte ik winnen....ik hou je blog in de gaten en geef ik je mijn gegevens door, ok?

WEERspiegeling zei

haai, via via hier terecht gekomen; en - hoe is het mogelijk - nog nét op tijd om aan je give-away mee te doen. Zo'n prachtig blad willen we allemaal wel natuurlijk.
Zo, dan ga ik nu nog effe gezellig op je blog lezen.
Groetjes, Anita