vrijdag 7 mei 2010

Gezellige post.

Ik ga lekker gezellig het weekend in, want de postbode had 2 leuke enveloppen bij mij bezorgd.

De eerste envelop kwam van Zink&Zo. Via haar nieuwsbrief las ik dat ze grote opruiming had, dus heb ik gelijk even een kijkje genomen (ben toch een hollander he). En ik kon het natuurlijk niet laten om wat voor mezelf te bestellen.

005

De mooie theedoek met Foccacia erop. Nog een kaart en wat kleine kaartjes en een leuk draadkruisje. Er waren nog wel een paar dingen die ik hebben wilde, maar anderen waren me voor helaas.

Maar, er kwam nog een pakketje, en ik had verder niets besteld. Hij kwam van Ria van It's me. Ik had iets naar haar toegestuurd wat ze graag wilde hebben, en ik had het toch dubbel. Dus kreeg ik dit van haar.

008

Wat ziet dat er gezellig uit he? En ook zo veel!

009

Dit zat er allemaal in. Veel te veel natuurlijk, maar wel errug leuk.

011

Een lief stoffen hartje, een krijtbordhartje, een mooie kaart, en een leuk boekje met allemaal leuke broccante adresjes.

013

En nog een doosje overheerlijke chocolade hartjes. Mmmmmm. Daar zijn er natuurlijk al een aantal van op, dat begrijpen jullie wel.

Nou, ik ga lekker het weekend in zo met m’n nieuwe buit. Jullie ook allemaal een prettig weekend!

Groetjes Antoinette.

17 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Een leuke en gezellige verrassing zo vlak voor het weekend, nu het weer nog meewerken en wat willen we nog meer..
Groetjes en fijn weekend,
Madelon

Mayflower zei

Wat is zo'n onverwachts kado toch leuk en wat ben je heerlijk verwend door Ria. Maar jij heb haar ook verwend met zo'n mooie sjabloon vind ik. Ook de spulletjes die je zelf besteld heb vind ik prachtig, leuk het draadkruisje en een paar prachtige kaartjes, altijd leuk als iets is afgeprijsd, ben er zelf ook gek op haha.
Geniet van het weekend.
Lieve groet, Mea

Sanneke Panneke zei

Goh, wat een leuke post, zo voor het weekend.
Zo wil ik ook wel het weekend in.
Wat een mooie kaartjes, en ook dat draadkruisje is geweldig.
Wat die paardjes in de wei betreft, mijn dochter was toen pas 4 en had nog niets met paarden. Nu is ze 12 en er helemaal weg van. Doet nu dus ook aan paardrijden. Nu zou ze dus ook willen, dat onze tuin een paardenwei was.
Fijn weekend, groetjes Monique

Anita zei

Onwijs he? Hoe aardig sommige mensen zijn om zomaar iets op te sturen.Hoewel....'íets'
het is wel meer dan íets'het is gewoon super!Bij Zink en Zo is het ook altijd leuk shoppen en een koopje is natuurlijk altijd leuk!!!Heb een fijn weekend en tot gauw maar weer!Groetjes Anita.

Bonjade zei

Enne is er nog wat chocolade over of is alles al op.......wat een onverwachts feestje zeg en die zijn nu juist de leukste...
Fijn weekend

It's me zei

Hoi Hoi...........nou ik lees al dat je het leuk vind had je mail ook gehad.............staat grappig als je het dan zo terug ziet !!

Nou ik ben ook nog steeds blij met mijn kadootje hoor!!

Mooi die theedoek !! gaaf !! fijn weekend lieve groetjes Ria

Belle Brocante design zei

Wat heb je weer leuke dingen ontvangen! Leuk dat je ook komt, weet je al of je 's morgens of 's middags gaat? Ik heb Elly al gemaild dat ik de kaartjes kom langsbrengen, ik weet niet of ze naar de fair gaat of niet want ze heeft nog niet geantwoord, of is ze misschien on vacation? Kan natuurlijk ook! Ik hoop wel dat het weer wat beter wordt, dat gekoukleum op zo'n fair! En nee ik sta zelf niet, sterker nog ik MOET gewoon nu es naar Reinoutje toe want shame on me ben nog nooit bij d'r geweest sinds ze is verhuisd naar Hippo!Ik neem gelijk wat van mijn kaartjes mee want ze was wel geïnteresseerd, maar als het zo druk is heeft ze natuurlijk geen tijd, ik hoop het maar voor d'r, die kaartjes komen wel! Ik kom waarschijnlijk met Hubbie Marco of met mijn vriendin of met alle twee! Zou leuk zijn jou te zien, ff goed naar de foto kijken en hopen dat ik niet de verkeerde aanspreek!

Fijn weekend in ieder geval,
Annemiek

Bizzy @ home zei

Dat ziet er allemaal prachtig uit. Heerlijk genieten dit weekend en een fijne moederdag.
Groetjes Renny

Pierelantijntjes zei

Nou, jij gaat zeker goed het weekend in. Prachtige spulletjes heb je gekocht en gekregen. Veel plezier met alles. En ja. die chocolaadjes zouden bij mij ook niet lang op een schaaltje liggen hoor.
Fijn weekend,
Groetjes van Ester

Belle Brocante design zei

Hey Twa,
Ik ben dus gistermiddag laat pas gegaan. Ik had er totaal geen voorstelling van en dacht aan 5 kramen. Dus voor mij viel het mee. Vond het leuk van opzet en inderdaad het moet nog groeien.Er liep om 4 uur nog volk en dat vind ik best bijzonder want omdat ik wel es met een andere vriendin meega heb ik ook vaak genoeg meegemaakt dat het om 4 uur leeg liep. Ze hebben positieve reacties gehad op vnl de locatie, huifkar, & kindergebeuren. Ik moet bekennen dat ik maar een paar kramen heb gezien toen zag ik mijn vriendinnetje al en raakte we aan de klets er werd witte wijn geschonken door haar vriendin, de eigenaresse v/h park én chateau in Frankrijk!!! en tja dan is het zo 5 uur!Toen waren de kramen weg!Ik ga van de week naar je je zus voor de kaartjes en doe jouw envelop erbij. Ik wacht het weer een beetje af want met een zonnetje is het altijd leuker op t strand, alhoewel met een lekker windje is het er ook heerlijk.
LG,
Annemiek

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
wat een geweldig leuke spulletjes heb jij gekregen, wat is die Ria toch een lieverd zeg. En zijn die heerlijke chocolaatjes al op???
Fijne week, liefs Ingrid.

Splashes of Pink and Mint zei

Zulke post willen we elke dag wel! Lief (en lekker!) ook van Ria! Verrassingspost is helemaal leuk om te krijgen!
Je zoon is hier lekker zoet hoor, je ziet 'em vanavond wel weer!
Groetjes van je zus!

Vlijtig Liesje zei

Wie goed doet, goed ontmoet! Dat blijkt maar weer.
Die chocolaadjes zien er heel verleidelijk uit.

Belle Brocante design zei

Je bestelling ligt in de winkel voor je klaar hoor! Vanmiddag gebracht, leuke winkel zeg!

Groetjes,
Annemiek

marga zei

Dat is nog eens leuke post.......vooral ook als het onverwacht is!!! Geniet van de mooie spulletjes.

Tons zei

Leuk, al die mooie hartjes en zo verschillend. Geniet ervan. Hoe gaat het in de moestuin. Is er al wat gezaaid en geplant. groetjes, Tante

Anoniem zei

buy tramadol online cod buy ultram online uk - tramadol dosage bnf