dinsdag 22 juni 2010

Traktatie!!

Hoera, onze Joost is vandaag jarig!

Hiep hiep hoera, hiep hiep hoera!

We vieren zijn verjaardag morgen, dus het echte feest moet nog komen, maar er moet natuurlijk wel getrakteerd worden vandaag.

Dus moeders is weer aan de knutsel geweest. Aangezien de WK er is, heb ik het een beetje in de oranje stijl gedaan.

vaderdag, traktatie joost 001

vaderdag, traktatie joost 002

vaderdag, traktatie joost 003

Nu denken jullie natuurlijk; dat is knap.  Maar dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik kocht ooit een keer bij de zeeman een pakketje om zelf puppets te maken. Dus de vormpjes waren allemaal al uit gestanst. Maar het moest natuurlijk nog wel allemaal in elkaar geplakt worden, dus ik heb evengoed puur zo’n tijdje aan het lijmen geweest hoor.

vaderdag, traktatie joost 001

Voor de meiden heb ik olifantjes. Ik heb de stokjes in een servet gestoken waar uiteraard oranje voetbal snoepjes in zitten.

vaderdag, traktatie joost 002

vaderdag, traktatie joost 003

 vaderdag, traktatie joost 004

Het zag er erg kleurrijk uit zo bij elkaar.

vaderdag, traktatie joost 005

vaderdag, traktatie joost 006

vaderdag, traktatie joost 008

Voor de juffen en meesters had ik in eerste instantie gewoon een koek, maar de jongens vonden dat die eigenlijk ook wel ingepakt konden worden.

vaderdag, traktatie joost 010

En dat ziet er eigenlijk ook wel even wat feestelijker uit. Nou, ik ga de voorbereidingen voor morgen alvast treffen. En de tuin tip top maken, want ik denk dat we lekker buiten feest kunnen vieren.

Groetjes Antoinette.

19 opmerkingen:

Yn'e Steeg zei

Wat leuk! hier zullen de kinderen vast erg blij mee zijn,
Van harte gefeliciteerd! Prachtig weer om een verjaardag te vieren.

Fijn dag toegewenst, Jantsje

Rumour has it zei

Superleuk, deze traktaties! En van harte proficiat voor de jarige, met vele mooie jaren erbij natuurlijk! :)
Beste groetjes, Marjolijn

Pierelantijntjes zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon! wat een prachtige traktaties heb je gemaakt. Als die niet in de smaak vallen......
Fijne verjaardag toegewenst (het is gelukkig mooi weer).
Liefs Ester

Passione Helena zei

Oooh geweldig!! Wat ziet dit er leuk uit!

Van harte gefeliciteerd met je kleine man!

Ik ben net zo'n frutselmoeder geweest. Vele complimentjes mogen ontvangen..omdat altijd anders was. Soms vroeg ik me weleens af "wat heb ik mijzelf weer op de nek gehaald". Maar het uiteindelijke effect geeft zo'n voldaan gevoel.Zie maar aan die van jouw!

Ook een succesvolle tip...gesneden(opgerolde)zelfgebakken pannenkoeken met poedersuiker op een sateprikker, afgewisseld met verschillende gekleurde spekkies en aan het uiteinde een aardbei. Een halve kool bekleden met zilverfolie waar je de prikkers insteekt. Je hebt een heerlijk zomers creatie. Ik heb wel een foto's..

Een hele fijne dag!
Verwen hem maar lekker..

Liefs Helena

Bonjade zei

Van harte met je kanjer.....
WAt een creatieve traktaties.....
Fijne feestdag

The things I like to do zei

Gefeliciteerd,
Wat een beestenboel bij elkaar..... ziet er erg gezellig uit.Heel veel plezier morgen en het zal vast een mooie dag worden.

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
van harte gefeliciteerd met Joost zijn verjaardag!! En wat een superleuke traktaties, mijn oudste was ook meestal tijdens een EK of WK jarig dus heeft hij ook vaak iets in het oranje getrakteerd, ik vond het ook altijd heel erg leuk om te doen.
Fijne dag, lieve groetjes Ingrid.

Splashes of Pink and Mint zei

Lang zal hij leven, lang zal hij leven... joehoe!!!!!!! Gefeliciteerd met die grote knul van je! Hahaha, ja ik verwacht wel dat je tuintje om door een ringetje te halen is natuurlijk, zal morgen natuurlijk wel even inspectie houden!
Leuke tractaties Twa, zie je morgen, geef Joost alvast maar een dikke (nogwel een beetje snotterige) zoen!

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd...en wat heb je geweldige traktaties gemaakt!! Het was een klus, maar o...wat is het feestelijk!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat leuk gedaan zeg !!!! nou dat was feest met het uitdelen.............fijne avond liefs Ria....

André en Inka. zei

Van harte gefeliciteerd en,wat een leuke traktaties.

Lieve groetjes

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd met je kereltje en morgen een hele fijne dag!
Het zonnetje schijnt vol op voor hem.
leuke blog heb je hoor!
Groetjes van Romy

Anita zei

Van harte met je zoon Antoinette.Wat een onwijs leuke traktaties.Je bent lekker bezig geweest.Weet je dat ik dat best mis.Mijn jongste zit nu in de eerste van het voortgezet dus voor het eerst dit jaar geen traktaties maken ook geen moeder en vaderdag knutsels!!Jammer hoor!Dus geniet er lekker van.Wens je een hele gezellige dag toe.
Groetjes Anita.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, hoop dat het een mooie dag wordt, met natuurlijk veel gezelligheid.
Groetjes Sonja

LiLi M. zei

Nog van harte gefeliciteerd met Joost! De leuke tractaties zullen nu wel soldaat zijn gemaakt, maar gelukkig hebben we de foto's nog! Ben benieuwd of Elly tevreden was over jullie tuin ;-), die zien we vast ook weer snel op de foto. Geniet van het mooie weer!

Huis, Tuin en Quilt zei

Van harte gefeliciteerd!!!
Wat zijn je traktaties goed gelukt zeg!!! Dat ziet er echt heel erg leuk uit, ik ben ervan overtuigd dat hij er heel veel succes mee heeft gehad!!
Wat een leuke datum is 22 juni hé, mijn dochter Milou is ook jarig op die dag!!!

Groetjes Susan.

Nieneke zei

Nog van harte gefeliciteerd! Jullie hebben in ieder geval prachtig weer gehad!

Sylvia zei

Ik ben wat laat, maar nog mijn felicitaties voor de verjaardag van Joost !
Wat een mooie traktaties heb je gemaakt, dat zal voor iedereen een fijne verrassing geweest zijn !
Ik ga je ook in mijn bloglijst zetten, want ik zie dat ik weer wat gemist heb.
Fijn weekend,
Sylvia

Ingrid. zei

Wat een leuke trakltaties !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.