zaterdag 6 november 2010

Ooo, kom er eens kijken ……

 

….op onze leuke brocante fair!

 

brocante

 

De meisjes van Ma-d’r-liefjes hebben hun eigen brocante fair!

Dus als je tijd en zin hebt moet je beslist even komen kijken.

De winkel van Linda is op en top in kerstsfeer gebracht met snuisterijen voor elk wat wils en voor iedere knip om je hele huis in kerstsferen te brengen, en in de oude binderij hebben Elly, Marianne en ik onze eigen brocante winkel gecreeërd.

Met landelijke en romantische brocante woonaccesoires.

Tot ziens op de brocante fair!!

9 opmerkingen:

little sweet things zei

Ha wat leuk! Ik las het al bij Elly op haar blog, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om haar een mailtje te sturen.
Ik zet 28 nov op de kalender en als er niets tussen komt gaan we zeker bij jullie langs.
Tot dan, groetjes, Sas

marga zei

Leukkkkkkkk..........jammer dat ik niet kan maar ik wil jullie alvast veel succes wensen.

Blue Cottage zei

Heeeel leuk....maar helaas voor mij
helemaal niet in de buurt :(
Suc6 met de voorbereidingen.
Groetjes fijn weekend
Cobi

Home and Lifestyle zei

Klinkt geweldig, maar helaas is het te ver weg! Veel plezier!

Lieve groet, Ingrid

Huis, Tuin en Quilt zei

I'll be there, het is maar 5 minuten fietsen!!!!
Eindelijk eens iets wat lekker dichtbij is en waarvan ik zeker weet dat het leuk gaat worden!
Het staat genoteerd in de agenda hoor!!!

Fijn weekend, Susan.

Oh en nog bedankt voor het uitleggen hoe ik links kan maken, het lukt me nu wel!!!

Unknown zei

ja dus waar is het????????????

alma zei

Wat leuk dat jullie dit met z'n vieren doen. Ik zag het ook al bij je zus voorbij komen.

Ik heb de datum genoteerd!

Groetjes
Alma

Anita zei

Hoi Antoinette!Het is bij mij vandaan niet zo'n end dus ik ga dit adresje even zeker onthouden!Ben altijd in voor leuke spulletjes.Nog erg bedankt voor je reclame op je blog voor m'n webwinkeltje,vond ik erg lief!
Groetjes en fijne week(hij begint in Alkmaar wel erg fris moet ik zeggen!!)Anita

Pierelantijntjes zei

Hoi Antoinette,
Dank je wel voor je lieve reactie. Wat ontzettend leuk dat jullie samen een brocante fair houden. Ik zou echt heeeeel graag willen gaan, maar ik ben geen held in het verkeer en ik ben zeker een uurtje of twee aan het rijden dus helaas...maar ik hoop na afloop foto's van de fair op jullie blogs te kunnen bewonderen.
Een hele fijne week toegewenst,
Lieve groet van Ester