vrijdag 7 oktober 2011

Herfstkransje

Wat is er nou heerlijker dan met dat vieze herfstweer te grutten in huis? Niets toch?

Ik had zin om even een gezellige herfstkrans te maken. Zag van die leuke paddenstoeltjes bij de a**ion.

013

Ik heb een werkbeschrijving van het kransje gemaakt onder het tabblad  ♥werkbeschrijvingen♥.

Tja, en als je dan toch zo lekker aan het rommelen bent in huis, wordt gelijk een hele sidetable gerestyled. Was het eerst nog grijs, bruin, naturel, wit, zo is het nu helemaal in de roodtinten.

014

Ik ben gek op rood, vind het een warme, gezellige kleur.

019

Het jezusbeeld hadden jullie nog niet eerder gezien, ik heb hem ook van de zomer in de Ardennen gekocht. En vind hem prachtig, en komt goed uit zo in zijn rode gewaad.

020

Ook mogen de gaultheria’s niet ontbreken in deze tijd. Ze zijn zo leuk!

015

Nog even een overzichtsfoto, en dan vanavond gezellig de kaarsjes aan………

012

Nou meiden, een heel gezellig weekend!!

Groetjessss

Oja, vergeet ik Swiebertje nog. Er waren er een paar nieuwschierig hoe het met hem ging…. nou uitstekend hoor!! Echt een heerlijke speelse kat, echt een boefje.

007

En met het veulentje gaat ook alles prima! (d’r babypluishaartjes verdwijnen al om d’r snuit en ogen).

012 (2)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

6 opmerkingen:

Anita zei

Lekkere sfeer Antoinette!Rennie van BIZZY AT HOME heeft een challenge waar ze zoveel mogelijk zelfgemaakte kransen voor nodig heeft om een soort collage te maken.Check haar blog maar eens.Volgens mij kan jouw mooie krans er wel tussen!!Wat een snuitjes van beestjes heb je toch.
Fijn en creatief weekendje!
Anita

Bizzy @ home zei

Mooie krans en sfeervol hoekje zo met het rood. Ben momenteel helemaal in to kransen hihi.
Lieve groet, Renny

Marjon zei

Leuke krans, lekker gezellig hoekje en gelukkig gaat het goed met de dieren, ze hebben geluk met jou...gr Marjon

Pierelantijntjes zei

Wat een schitterende krans! En dan dat beeld... Wauw! Echt een super sfeervol hoekje hoor.
Liefs Ester

Mirjam zei

Hallo Antoinette,
Wat heerlijk die herfstsfeer bij jou in huis. Helemaal gezellig. Daar zul je vast van genieten zo...
En wat fijn dat het met Swiebertje en met het veulen zo goed gaat. Ik had trouwens geen idee dat op die manier het baby-vachtje verdwijnt... Lief hoor..
Fijne avond nog Antoinette,
Groetjes,
Mirjam

Tons zei

Hoi Antoinette, het ziet er weer gezellig uit bij je. En zo te zien groeit het veulen prima, het lijkt wel of ie uit z`n vel barst met dat verharen. Omdat wij aan het verhuizen zijn. Ja we gaan kleiner wonen. Houd ik veel over en nu heb ik veel brocantespul. Ik dacht meteen aan jouw en je zussen, maar willen jullie dit en hoe krijg ik het in Holland. Als jullie echt geinterreseerd zijn, wil ik het wel bewaren. Laat het effe weten. Een groet Tante