donderdag 4 oktober 2012

Kaart gemaakt!

Het is best leuk hoor, dat je zus ( http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/ ) een shop in de shop heeft bij je andere zus  (http://www.maderliefjes.nl/) waar je werkt, maar O, O, O, O wat is dat ontzettend verleidelijk. Elke keer komen er weer nieuwe spulletjes binnen en ik zit er met mijn neus bovenop natuurlijk. Dus mijn voorraadje scrap/knutselspullen groeit bijna met de dag.

Tijd dus om er maar eens mee aan de slag te gaan. Ik maak eigenlijk nooit kaarten maar ben er toch mee aan de slag gegaan.

kaart 004

Dit is ‘m geworden! Best wel blij met het resultaat. Dat smaakt natuurlijk naar meer. Zit nu boordevol inspiratie voor andere kaarten. Dus wie weet komt hier regelmatig een kaartje te staan.

kaart 002

Ik denk dat ik ook wat kerstkaarten ga maken van het jaar. Heb al wat leuke papiersoortjes meegenomen.

kaart 003

Groetjes Antoinette

4 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
Nou, als dit een eerste poging is dan is-tie wel erg mooi geworden hoor. Ik doe het je niet na. Ik maak wel eens een paar kaarten, maar dan met een foto op een dubbele blanco kaart geplakt... Ik ben heel benieuwd naar wat er nog meer uit jouw handen gaat komen.
Fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

little sweet things zei

Haha heerlijk lijkt me dat zo'n zus!
Je heb het kaarten maken helemaal in je vingers dus gewoon doorgaan zou ik zeggen.
Liefs, Sas

hokje zei

Dan wordt de verleiding inderdaad wel heel groot ;) Het ziet er erg mooi uit! Succes met de kerstkaarten.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

idémakeriet zei

He hoi Antoinette, dat is een tijd geleden zeg dat ik hier was.
Soms ben je zomaar iemand kwijt en dan vindt je soms ook zo iemand weer terug.)
Leuk in ieder geval om weer wat van je te horen.
Heerlijk dat je zo aangestoken bent door het scrappen en het resultaat mag er zijn hoor!
Ik wens je een fijne zondag.
Liefs gerda