maandag 31 maart 2008

Voorjaar in huis


Het is toch wel een voordeel hoor, dat vriendlief in de bloembollen werkt. Zo kwam hij zaterdag met deze prachtige narcissen thuis. Die had ie op zijn werk voor mij geplukt, zo vers van het land. En dat is nog maar het begin. Als straks de tulpen weer in bloei komen, staat mijn huis altijd helemaal vol met vazen tulpen in verschillende soorten en kleuren. Nu ga ik alvast genieten van mijn nascissen. Heb ik toch een beetje voorjaars gevoel, want buiten ziet het er voorlopig nog niet naar uit.

3 opmerkingen:

M@risk@ zei

Wat leuk, iemand uit de buurt die reageert op mijn blog. Dank voor je reaktie en ik kom zeker nog eens terug.

Splashes of Pink and Mint zei

En wanneer neemt ie nou eens wat voor z'n schoonzusje mee???? En dan bedoel ik natuurlijk niet die andere twee!

Roelina zei

Bedankt voor je reactie. Ik ben ook inderdaad net nieuw en sommige dingen snap ik nog niet helemaal.
Ik heb gelijk even jouw blog bekeken en dat ziet er leuk uit. Kom gauw nog eens kijken!