maandag 25 oktober 2010

Verwend

Zo, ik heb mezelf weer eens lekker verwend. Ik had bij Bizzy@home 2 van die lieve geurzakjes besteld die ze onlangs ook als give away had.

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 006

Het was al zo mooi verpakt. Met een lief label eraan.

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 007

En kijk eens wat een schattige geurzakjes.

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 009

De achterkant,

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 010 geurzakjes, duifje, kadootje Mar 011

En dit is de voorkant. Mooi he? Maar, ik had nog wat besteld, lekker voor mezelf, en dat was bij Anita van Scarborough fair. Die heeft onlangs een webwinkeltje geopend Scarborough-shop en daar vindt je de leukste zelf gemaakte home decoration .

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 013

Zo kwam mijn pakketje aan. Ook weer prachtig verpakt, met een mooi label eraan.

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 014

En wat zat erin??

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 016

Een lieve, schattige vredesduif.

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 017 geurzakjes, duifje, kadootje Mar 018

Mooi gemaakt hoor, en hij heeft al een plaatsje gekregen. Ik ben er superblij mee dames!

Maar… ik werd ook nog verwend, en wel door mijn jongste zus Marianne, zomaar!  Nou, dat is altijd leuk natuurlijk! Ze kwam wat tegen in de stad en vond het echt iets voor mij, en ze heeft er een heel mooi kado van gemaakt.

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 019

Wat zit er in het tasje???

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 020

Kijk eens wat ze ervan gemaakt heeft.

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 021 geurzakjes, duifje, kadootje Mar 022

Wat ontzettend leuk gedaan. Het ging om het kruisje en het geurzakje (zit in het doosje). Wat heeft ze er een werk van gemaakt zeg.

geurzakjes, duifje, kadootje Mar 023

Marianne, hartstikke bedankt voor je super leuke kadootje, hij hangt al te pronken hoor.

Allemaal een fijne (herfstvakantie?) week!!

♥♥♥ groetjes Antoinette ♥♥♥

10 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Zo, wat een heerlijke verwennerij. Dat doet een mens goed. Geniet maar fijn van al dit moois. Fijn dat je de zakjes ook mooi vindt.
Lieve groet, Renny

Hannekie(Sisterly) zei

heerlijk he al die leuke pakjes. daar kan je gewoon blij van worden. leuk dat je zus zoveel werk maakt van haar pakje. heerlijk toch dat ze dat speciaal voor jou heeft gedaan. veel plezier ermee
gr hannie

Yn'e Steeg zei

Wat een verwennerij!
Prachtig allemaal.

Groetjes, Jantsje

Pierelantijntjes zei

Heerlijk om jezelf eens zo te verwennnen. En ook het kado van je zus is geweldig. Wat heeft iedereen er een werk van gemaakt om het mooi in te pakken zeg. Prachtig hoor, alleen daarvoor zou je al wat bestellen ;-)
Fijne week,
Groetjes van Ester

Huis, Tuin en Quilt zei

Wat een leuke dingen allemaal weer!!!
Altijd leuk als je zus je zo verwend!!!

Fijne vakantieweek, Susan.

Home and Lifestyle zei

Gelijk heb je, af en toe moet je jezelf gewoon heerlijk in de watten leggen!!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Heerlijk verwen je zelf maar zo af en toe heb ik ook gedaan...post volgt.......liefs fijne week Ria.....

Bonjade zei

Doe mij zo'n lieve zus......
Haha en jezelf ook nog eens heerlijk verwend.
Heel goed hoor!!
Fijne avond
Liefs

Sylvia zei

Wat een mooie cadeautjes, Antoinette !
Hoe lief van je zus om je zo te verwennen !
Geniet ervan,
Sylvia

Cindy at her Country Home zei

Ha liefie, dat is een tijd geleden zeg! Alles goed met je?...
Wat laat je me weer heerlijke dingen zien, erg leuk allemaal. MMMMM wat zal het lekker geuren!
Vind je zus Elly al zo te gek en te lief maar je hebt nog zo'n lieverd, en dat ben jij ook al hé wat HEERLIJK zulke lieve sissies schrijf ik met een lieve diepe zucht.

Veel liefs en een fijne herfstdag, Cin x