maandag 25 januari 2010

Spoiled en de winnaar……

Ik zal gelijk maar met de winnaar van mijn give away beginnen. Ik had een heleboel leuke reactie’s gekregen, maar ja, er kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is…..

vejaardags kado's 005

vejaardags kado's 006

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik had alle deelnemers een nummertje gegeven van boven naar beneden (- degene die wel een reactie gaven maar niet mee deden aan de give away) en uit de bingo molen kwam nr 18 en dat is…………….

cobi van Bleu cottage !!!!!!!!!

Gefeliciteerd Cobi. Ik laat wel een berichtje achter bij je met mijn email adres.

********************************************************

En dan natuurlijk mijn verjaardag. O,o,o, wat ben ik verwent!

Van mijn lief kreeg ik een prachtig horloge. Een hele mooie van Esprit. Ik had momenteel geen horloge dus ik ben er superblij mee natuurlijk.

Verder kreeg ik van tante Corrie dit geweldige setje, wat ze helemaal zelf gemaakt heeft. vejaardags kado's 008

vejaardags kado's 009

vejaardags kado's 008

En van mijn buuf kreeg ik deze mooie hangertjes. Ze werkt bij een kralen postorder bedrijf en daar hebben ze hele mooie.

vejaardags kado's 010

vejaardags kado's 011  Wat een mooitjes he? Daar kunnen we wel weer wat leuks mee knutselen.

vejaardags kado's 018vejaardags kado's 016vejaardags kado's 012

  Prachtige hartjes, kruisjes en medaillonnetjes.

vejaardags kado's 017vejaardags kado's 013

vejaardags kado's 015vejaardags kado's 014

En van mijn zus een gezellige konijnen familie.

vejaardags kado's 023

En van mijn nichtjes deze mooie zelf gemaakte kaarten.

vejaardags kado's 024

Nog een fleurig tafreeltje voor op tafel, gezellig met blauwe druifjes erin.

vejaardags kado's 021

Van mijn tante uit Frankrijk een schattig broccante kraagje. Tante Tons, ik weet dat u mee leest; hartstikke bedankt voor dit leuke cadeautje.

vejaardags kado's 022

Ook kreeg ik nog dit mooie stenen hart. Heel mooi, komt bij    Ma-d’r-liefjes vandaan.

vejaardags kado's 027

En dit is eigenlijk nog lang niet alles, maar het te veel om allemaal te laten zien. Ik kreeg van zus Elly een leuk pakketje van atelier Bep om zelf 2 stoffen popjes te maken (ik hoop dat ik binnenkort gemaakt en al op mijn blog kan plaatsen), boeken, spel, cadeaubon Hema, tegoedbon voor een boekje van Tilda en nog geld.

Dus al met al ben ik helemaal tevreden.

Nou ik ga nog even de troep in huis opruimen (dat is geen overbodige luxe na zo’n hok vol mensen).

Gezellige week!

Groetjes Antoinette.

22 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat ben jij heerlijk verwend Antoinette, een geslaagde dag zo te lezen en te zien. Wat heb je een mooi kado's gekregen, geef mij zo'n tante Corrie hihi en een tante in Frankrijk zie ik ook wel zitten, wat een mooi kraagje. Nou alles opruimen maar, ik ga zo ook beginnen, schiet maar niet op hier.
Gefeliciteerd ook voor de winnaar van je mooie give away, je heb er een leuke verloting van gemaakt.
Groetjes Mea

Ger zei

Van **HARTE PROFICIAT**! Antoinette.
Wat 'n verwennerij......
....en wij mogen ff kijken....maar aankomen niet.....anders zou ik zo dat prachtige kraagje pakken(grapje)
Nee, meisje geniet jij maar lekker van al die mooie cadeau's!!
En leuk voor Cobi dat juist zij gewonnen heeft.
Ik ga de link op mijn blog nu verwijderen om weer plaats te maken voor andere leuke dingen.
Lieve groet,
Ger

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Wat een mooie spulletjes heb je gekregen zeg, geniet er nog maar lekker van, groetjes van Sonja

Patricia zei

Hoi Hoi,

Ik ben nieuw hier op je blog!! Je hebt er dus een nieuwe fan bij...hahah...
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat heb je mooie spulletjes gekregenzeg!!
Heel erg veel plezier ermee!!

Liefs
Patricia

Chantal zei

Van harte proficiat Cobi!!

Als nog van Harte proficiat met je verjaardag!! Je bent lekker in de watten gelegd. Heerlijk is dat hé.

Groetjes, Chantal

M. zei

weet eigenlijk niet of ik je al gefeliciteerd heb....maar ik doe het gewoon alsnog dan heb ik het in iedergeval gedaan: Gefeliciteerd nog !!!
wat heb je leuke dingen gekregen!!!!
ben benieuwd naar je poppetjes en welk tilda boek wil je...ze zijn eigenlijk allemaal leuk!!!
heel veel plezier met je nieuwe spulletjes!!
fijne week

groetjes manuela

gaat het goed met je beesies met de sneeuw???

the cardigan-inn zei

zo,zo wat een verwennerij.
Leuk hoor!
Cobi, gefeliciteerd!

Cindy at her Country Home zei

Luid roep ik hier uit: een dubbel HOERA HOERA!! Eén voor jouw verjaardag en één voor Cobi van Bleu Cottage. Wat een feestje bij jou zeg, heerlijk.
Heb al je lieve, mooie en creatieve kadootjes uitvoerig bekeken, lekker zo verwend! En wat moet dat een leuk postorderbedrijf zijn met al die leuke bedeltjes, aaarggghhhh. En wat lees ik daar... heb je van je zus een heerlijk lappenpoppen pakje ontvangen afkomstig van atelier Bep..., TE LEUK! Kan niet wachten hoe jouw popjes eruit zien. Mijn poppekes hebben het theeservies al klaar om jouw popjes eens uit te nodigen voor de thee! Geniet nog maar heerlijk na van je feestje Antoinette, proost op jouw gezondheid! Stuur je veel liefs, geluk en hartengroetjes, Cindy

theeleuten zei

Alsnog van harte en wat een verwennerij....leuk hoor!!!

En voor Cobi jij gefeliciteerd met de give away.....
Groetjes Evelien

Corina zei

Wat een prachtige kado's heb je gekregen, geniet maar lekker na!
Groetjes Corina

LiLi M. zei

Nog van harte gefeliciteerd Antoinette! Leuke cadeautjes heb je gekregen zeg, die hangertjes zijn ook erg leuk. Lijkt me ideaal zo'n buurvrouw. Ook nog de hartelijke felicitaties voor Cobi, die volgens mij nog niet zo lang geleden ergens in een comment schreef dat ze nooit wat won. Nou zeg nooit nooit dat zie je maar weer! Lekker aan de knutsel nu zeker? Het is er weer voor, veel plezier!

Unknown zei

Als nog van harte met je verjaardag.je bent weer lekker verwend.
Fijne dag nog

Jootje zei

nog van harte gefeliciteerd! en wat ben jij
verwend zeg! succes met opruimen!
groetjes van jootje.

Bonjade zei

Nog van harte hoor met je verjaardag. Wat fijn zeg zoveel mooie cadeaus en lieve mensen om je heen. Je ornamentjes zijn echt allemaal super.
Fijne dag of beter gezegd avond, de dag is bijna om.....

Splashes of Pink and Mint zei

Hé Twaatje! Ja, het was weer pure verwennerij gisteren, je had echt veel mooie kadootjes geahd! Kan niet wachten tot het Tilda boek binnen komt, hahaha!!!
En Cobi natuurlijk gefeliciteerd, het magazine is echt de moeite waard!

Hannekie(Sisterly) zei

zo jij bent verwend zeg. geweldig allemaal. nog van harte!!!! ben echt verliefd op je mooie bedeltjes. ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen
gr hannie

Blue Cottage zei

Hoi hoi,

Aller eerst nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Tjeemig Antoinette...echt waar....ik heb de jdl gewonnen!!!
Weet je ik win (won) dus nooit iets,
en nu 2keer in een week!!
En ik altijd maar zeggen dat ik al een lot uit de lotterij thuis heb,
of wel alleen maar geluk in de liefde heb :-)
Wauw echt super!!
Alvast heeeeel hartelijk dank.
Ohja en 18 is een geweldig getal
ik ben nl ook geboren op 'n 18de.
Fijne dag verder
Groetjes Cobi

Anita zei

Je bent aardig verwend,zalig hoor !Nog van harte en geniet van je spulletjes1
Groetjes Anita.

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
er ging net iets four geloof ik met het plaatsen van een reactie dus probeer ik het nog een keer.
Van harte nog met je verjaardag en wat ben je heerlijk verwent zeg, geniet er maar lekker van. Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar je popjes van atelier Bep, veel maak-plezier.
Fijne dag,groetjes Ingrid.

fleur zei

Cobi;gefeliciteerd!

Wat een leuke kadootjes!!!
Die roodwitgeblokte spulletjes zijn schattig!
ben benieuwd naar je popjes!
Kom nog weleens langs!
groetjes van fleur

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd nog met je verjaardag!! Je vroeg mij naar de sterretjes achter mijn cursor. Ik kan je de code doorgeven, maar dat gaat alleen per e-mail!! Deze kon ik alleen niet vinden, dus als je mij dat even laat weten, dan hoor je alsnog van mij!

Gezellig dat je meedoet aan mijn give away!! De kans om te winnen is inderdaad niet zo heel groot, maar als je niet meedoet, weet je zeker dat je niets hebt! Succes in ieder geval!!

Groetjes, Ingrid

Petra zei

Hier ook al weer zo gezellig. Ik had vandaag al heel veel stof in m'n huis liggen;-) Het is inderdaad heel verslavend. Had er misschien niet aan moeten beginnen maar er is nu al geen weg meer terug.

Groetjes Petra (petranellmarktplaats spijt van de naam )