maandag 23 mei 2011

Holliday, workshop & Give away !!

Allereerst even wat foto’s van onze heerlijke vakantie in Frankrijk vorige week. We logeerde bij mijn gastvrije tante die daar woont. Ze heeft ook een blog over het leven in Frankrijk http://tonstokke.blogspot.com/

Het is een ontzettend mooi land, en we hebben hele leuke dingen gedaan.

Zoals een tocht van 10 km kanoën op de prachtige rivier ‘Dordogne’

meivakantie 2011 005

meivakantie 2011 025

Naar het mooie ‘heilige’ stadje Rocamadour.

meivakantie 2011 007

Het hele stadje is tegen de rotsen aangebouwd.

meivakantie 2011 049

Met meerdere kerken en veel religie.

meivakantie 2011 041

En we zijn naar de watervallen van Gimel geweest. Schitterend, de waterval bestond uit 3 watervallen.

meivakantie 2011 013

De eerste etage,

meivakantie 2011 028

de 2e etage,

meivakantie 2011 052

en dit was de 3e en laatste etage.

En tot slot nog een ruïne bezocht. Er was niet heel veel meer van over, maar toch vind ik het altijd indrukwekkend.

meivakantie 2011 079

meivakantie 2011 077

Ook hebben we nog uitbreiding in de beestenboel, onze kippen hebben een kuiken!

chicken little 006

Het is een schatje hoor, de jongens hebben hem Chicken Little genoemd.

chicken little 003

Afgelopen vrijdag hadden we als afsluiting van het jaar met de speel-o-theek, een workshop scrapbooking gevolgd bij mijn zus Elly van  My everyday handmades.

P1180153

We gingen dit leuke boekje maken.

workshop Elly 002

Het was super gezellig.

workshop Elly 008

En we waren allemaal driftig bezig met knippen en plakken. Maar we hadden aan het einde van de avond allemaal een schattig boekje mee naar huis.

workshop Elly 018

Ieder in zijn eigen style.

*************************************

Give away!!!!

En dan nu de give away die ik al een tijdje terug beloofd heb. omdat ik het hartjes boekje zo leuk vond om te maken heb ik besloten om het pakketje om zelf zo’n boekje te maken  ook als give away te geven.

Wat moet je doen?

Plaats deze foto in je side bar en laat een reactie achter op deze post. Zo makkelijk is het.

image

De sluitingsdatum is zaterdag 4 juni. Dan maak ik zondag de 5e de winnaar bekend. Ook als je geen blog hebt kun je mee doen, maar laat dan je e-mail adres in je reactie.

Heel veel succes!!!

Groetjes Antoinette

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

12 opmerkingen:

Muisje zei

Wat een leuk boekje heb je gemaakt.
Ik doe graag mee hoor,heb een linkje geplaatst op mijn blog.

Groeten Herma

Pierelantijntjes zei

Oeps...een hele reactie geschreven, maar ik kan m niet tergvinden. Ik begin gewoon opnieuw:
Wat een prachtige vakantiefoto's zeg. Dat stadje tegen die bergen lijkt zo uit een sprookje te komen. En die watervallen....zucht. Wat heerlijk dat je er familie hebt wonen waar je mag logeren.
De boekjes zijn echt schitterend. Ik zou dan ook graag mee willen doen aan je giveaway. Ik zal een link op mijn blog plaatsen.
Ik wens je een hele fijne week toe,
liefs Ester

Bonjade zei

Wat een heerlijke beelden zeg.......jullie hebben echt genoten dus.....
Mooie omgeving zeg.
Ga zo even op haar blog kijken hoor.
Fijne week
Oh en je boekjes.....wat een schatjes.
Lieve groet

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie omgeving daar, ideaal voor een vakantie dus! Wat gezellig dat jullie een workshop samen hebben gedaan, de hartjes zijn erg leuk geworden. Ik ben niet zo knutselig, dus ik laat de give away aan mij voorbij gaan...ik weet zeker dat je er iemand anders heel blij mee kunt maken!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Heeeee daar ben je !! leuk !! ben jij een zus van Elly??? leuk wist ik niet.....leuk dat hartjes boek ik doe graag mee......en zal een link plaatsen.....liefs van mij......xxx...

Anoniem zei

Poging 20 zo ongeveer om een reactie achter te laten (lukt niet via google account)
Ik zou heel graag mee willen doen aan je give away. Ik had het boekje al gezien bij Elly en vind hem zo leuk!
Een link had ik gister al op mijn blog gezet.
Groetjes, Sas
http://littlesweetthings-saskia.blogspot.com/

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
mooi zeg daar in Frankrijk, zo te zien hebben jullie genoten. En wat gezellig om zo lekker te fröbelen bij je zus, ontzettend mooi wat jullie gemaakt hebben. Ga gauw een linkje op mijn blog zetten zodat ik ook kan meedoen aan je leuke give-away.
Fijne avond,liefs Ingrid.

Petra zei

Zo te zien heb je een hele mooie vakantie achter de rug fijn hoor. Kan je er weer ff tegen. En het hartjes boekje vind ik super leuk dus wil heel graag meedoen. Ga de foto plaatsen in mijn site bar, en iedereen heel veel succes. Wil je ook gaan volgen maar dat gaat weer niet lukken i.v.m de blogger problemen maar dat komt dan nog wel.

Groetjes Petra.

Petra zei

Ik probeer je plaatje van de give away in mijn site bar te plaatsen maar dat lukt niet omdat het te groot zou zijn maar hoe kan ik zoiets in gods naam verkleinen en waarom zie ik dat het bij andere dan wel lukt wat doe ik nu weer verkeerd? Ik wordt er zo verdrietig van. Ik snap te weinig van bloggen denk ik. Ga kijken op een ander tijdstip of het gaat lukken en anders houd het op. Om moederloos van te worden bloggen is zo leuk maar het moet wel werken duhhh.

Groetjes een moederloze blogger.

Anita zei

Hoi Antoinette,
Door de blogger problemen kon ik maar geen commentaartje plaatsen maar nu gelukkig wel dus bij deze.......wil ik graag aan je give away meedoen.Ik zal je linkje ook plaatsen op mijn blog.
Groetjes Anita.

My Sparrows Nest zei

Your blog is so pretty! Please enter me in the giveaway! Thanks! Debbie

Anoniem zei

I'm amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that's both
equally educative anԁ amuѕіng,
and without a doubt, you've hit the nail on the head. The problem is something which not enough folks are speaking intelligently about. Now i'm
very happу that I fоund thіs ԁuring my
hunt for something relating tо this.



Feel free to visit my blog post - personal loans
My web site :: personal loans