woensdag 1 juni 2011

Fair aan de dijk een succes!

Afgelopen zondag was dan eindelijk de eerste Fair aan de dijk. Na heel wat voorbereiding en op het laatste moment nog de hele indeling omgooien vanwege de harde wind, is het toch een hele succesvolle dag geworden. En er kwam ook een hoop volk op af, ik geloof dat bijna iedereen wel tevreden was. Helaas stonden Elly en Linda erg op de wind. Dat was wel heel jammer, maar voor de rest ging het hel erg goed.

fair 2011 006

fair 2011 007

Voor de kinderen was er ook genoeg te doen.

fair 2011 054

fair 2011 093

fair 2011 046

Anita was er ook van Scarborough fair, met hele leuke zelfgemaakte spulletjes.

fair 2011 065

En deze leuke pagode tent was van Elly en Linda (Elly zwaait nog even, dit was voor de harde wind op kwam zetten).

fair 2011 073

fair 2011 070

Kortom, het was een zeer geslaagde dag, en voor herhaling vatbaar.

*************************************

Denken jullie nog even aan mijn give-away??? je kunt nog mee doen t/m zaterdag. Zie vorige post.

Je kunt een zelfmaakpakketje winnen van dit zeer leuke scrapboekje, samengesteld door Elly.

image

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Groetjes Antoinette.

7 opmerkingen:

Fort lapin zei

Hoi Antoinette
Wat zag het er super uit !! Tja de wind was heftig, ik stond ook op een markt en had gelukkig een beschud plekje !!
Ff een vraagje wie stond er met die houten bloembakken en stoelen, ik heb interesse voor wat spullen.

Groetjes Peet naïfsnostalgie
wessels@quicknet.nl

Thuis bij Tjits zei

jammer van de harde wind, maar het ziet er heel gezellig uit! ik heb de fotos vergroot en zag wel hele leuke spulletjes!!
ik las net ook even je vorige post over de dordogne, prachtig is het daar hè! wij zijn daar 2 jaar geleden geweest en hebben daar zo genoten:)

fijne zonnige dag!
lieve groetjes, Tjits

Bonjade zei

Ziet er idd super gezellig uit zo.
fijn dat het zo geslaagd was
Fijne middag

It's me zei

Hee dat ziet er leuk uit hoor!!...fijn dat het geslaagd was!!...liefs van mij...xxx....

Anita zei

Ha ,ha, antoinette,sta ik toch nog met mijn hoofd op het internet!!!Het was zeker een geslaagde dag ondanks het weer.Ik heb het in ieder geval heel leuk gehad.Jullie hadden dan ook een zeer mooi plekje voor mij geregeld!!!!Volgend jaar weer hoor!!!
Groetjes Anita

Jeanet zei

Nou wat een weer zeg het leek wel herfst...maar ik had het niet willen missen , je kent mij niet maar ik ken je zus Elly wel , ik zit ook in het Your Zoap team...en volgens mij heb ik bij jou dat glazen bokaaltje met de pepermuntjes gekocht, ik had je nooit herkend als zus van Elly !Maar ik heb genoten !
Groetjes Jeanet

Mirella zei

wat ziet dat er super uit zeg!! fijn dat het een succes was.
Jammer dat ik je giveaway niet eerder zag.. maar kan je zulke pakketjes met handleiding ook ergens kopen?