vrijdag 22 juli 2011

A Rose is a rose.

Wat een prachtige roos!

rozen 001

Gewoon mooi van zichzelf.

rozen 003

 

Een roos

Een roos hij is zo mooi en rein,
hij zegt zoveel,
bij vrolijke dingen zegt hij,
het ga je goed
Bij geliefde of vrouw,
zegt hij ik hou van jou,
ik kan niet zonder jou,
bij de dood zegt hij
waarom moest je gaan
ik mis je zo
Een roos zegt veel
je moet alleen de gave hebben hem te verstaan.

(van het internet geplukt hoor)

rozen 004

Wonderschoon met al zijn blaadjes.

rozen 005

Daar kan ik nou zo van genieten.

 

Prettig weekend!

Groetjes Antoinette.

5 opmerkingen:

It's me zei

Liefs ....Ria....xxx...

Muisje zei

Prachtige foto's en een mooi gedicht.

Groeten Herma

Mirjam zei

Hallo,
Mijn eerste reactie op jouw blog...
Prachtige foto's...... Mooi gedicht....
Misschien moeten we allemaal af en toe even stil staan om te 'verstaan'....
Groetjes Mirjam

Anita zei

Hoi Antoinette!
Mooie roos maar ook mooi gedicht!Rozen kunnen dat inderdaad bij je oproepen al doen de mijne in de tuin nu niet veel.Veel te nat.
Ik zag dat je webshop gesloten was...ben je gestopt?
Groetjes Anita

tons zei

Hoi nichtje.
Heb jij deze prachtige rozen in de tuin? Geweldig mooi hoor.
Is alles goed bij jullie? Ik was voor een bliksembezoek in Holland, maar ben nergens geweest, alleen wat zieke vrienden bezocht.
Volgende keer spreken we wat af. Groet, Tante