maandag 1 augustus 2011

Wat een prachtig weer!

En de Hortensia die ik vorig jaar gered had (lag ergens voor oud vuil), is ook prachtig geworden.

hortensia 001-1 

Hij is zo mooi donker van kleur.

hortensia 002-1

Zonde dat iemand hem gewoon weg wilde gooien.

hortensia 003-1

Helaas zijn door de hevige regenval m’n potten met planten bijna allemaal verzopen. Ik had mooie geraniums, kruidenplantjes e.d, maar er is niet heel veel meer van over.

hortensia 004-1

Daarom geniet ik nog maar even extra van deze hortensia.

hortensia 005-1

Fijne week!!

Groetjes Antoinette.

7 opmerkingen:

Daniëlle zei

Hortensia's zijn altijd mooi vind ik, in welke kleur dan ook. En zonde om zoiets weg te gooien inderdaad. Gelukkig kun jij er nu van genieten.
Groetjes
Dani

It's me zei

Heerlijk he?? eindelijk.....mag de hele maand augustus duren.....liefs Ria....xxx....mooi je hortensia.....

Mirjam zei

Wat een plaatje is dat zeg... Ik vind ze altijd zo mooi, Hortensia´s. Prachtige kleuren en vormen. Geniet hier dan maar lekker van, met dit mooie weer kan dat eindelijk.
Heel fijne avond gewenst,
groetjes,
Mirjam

vrouw Hommel zei

Er wordt zoveel weggegooid...altijd je ogen open houden inderdaad.
Had je geen gaten in je potten dan want dan loopt het water toch weg?
groet

Muisje zei

Prachtig, die van ons is met de hagel kapot geslagen.

GRoeten Herma

Hannekie(Sisterly) zei

ja ook hier alles verzzopen..jamme rhe..maar je hortensia is prachtig
liefs hannie

Pierelantijntjes zei

Het zijn de enige planten die het overleven onder mijn verzorging. De rest is verzopen of verdroogd.....nee, ik heb helaas geen groene vingers.
Fijne week verder,
liefs Ester