woensdag 1 mei 2013

Weer gezellige post

020

En wederom kreeg ik van de week weer een gezellige envelop in de bus. Deze was van Cindy. Ik ken Cindy van het Round Robin forum en ze heeft ook een blog. En ze doet ook aan snail mailen en we hadden afgesproken om een keertje met elkaar te snail mailen. En dit is wat ik van haar kreeg:

021

Het zat heel gezellig ingepakt, dat maakt wel nieuwsgierig …………

022

En er zat ook een hele fleurige lente kaart bij.

024

En kijk een wat er allemaal in zit!

025

Echt super veel!

026

De gehaakte bloemetjes heeft ze zelf gehaakt.

028

Ziet er allemaal weer gezellig uit.

.027

Daar kunnen we weer lekker mee knutselen.

Cindy, heel erg bedankt voor je leuke pakketje!

Groetjes Antoinette

 

3 opmerkingen:

lien zei

Hallo, gezellig dat je op mijn blog was. Jij houdt ook van post zo te zien, leuk! De volgende noteswapronde ben je welkom mee te doen! Liefs Carolien

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
Wat heerlijk om zulke leuke post te krijgen. Daar kun je dan helemaal vrolijk van worden toch?
Lekker veel knutselplezier wens ik je het komende weekend,
lieve groet,
Mirjam

hokje zei

Het blijft toch leuk om mooie post te ontvangen!

Fijn weekend.