zaterdag 25 mei 2013

Voorproefje Fair aan de dijk

Morgen is het dan zover, dan is er voorde derde maal een Fair aan de dijk. Die organiseer ik samen met vriendin Bianca. Het is een sfeervolle fair met oud en nieuw brocante, zelfgemaakte woondecoratie, opgepimpte meubeltjes, houten tuinmeubels, en nog veel meer leuke dingen. Er is voor de kinderen een springkussen en ook aan de innerlijke mens is gedacht, zo kun je lekkere Franse crêpes eten en ook in de koffie corner kun je een lekker bakkie koffie of thee drinken met een puntje home made pie erbij.

016

(dit is mijn hoekje)

Er zijn vanmiddag al wat kramen ingericht, dus hier alvast een voorproefje voor morgen. Woon je in de buurt, kom gezellig langs!

015

(mijn hoekje)

017

(mijn hoekje)

019

(mijn hoekje)

031

(Nellie’s)

030

(Nellie’s)

021

(bianca)

027

(Zus Marianne)

028

(zus Marianne)

En dit is nog maar een klein tipje van de sluier. Nieuwsgierig geworden?

Kom naar de Fair aan de dijk

Kreil 1

Wieringerwaard.

11.00-17.00

https://www.facebook.com/Fairaandedijk

Misschien tot dan!

Groetjes Antoinette

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik wens jullie morgen een hele succesvolle en gezellige dag!

Lieve groet, Ingrid

aanshobbyd zei

Wat en mooie blauwe pan ,zou het hele blauwe hoekje wel willen ha ha, helaas beetje ver weg anders kwam ik ff kijken!

Anoniem zei

Wat een prachtige spulletjes allemaal,succes met de verkoop,fijne zondag,lieve groet Musje.

Mayflower zei

Wat ziet dat er allemaal sfeervol uit Antoinette.
Jammer genoeg had ik andere bezigheden dit weekend, anders was het voor mij niet al te ver om hier naar toe te gaan.
Hopelijk hebben jullie een geslaagde Fair gehad.
Lieve groet, Mea

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
En dan is het nu waarschijnlijk alweer voorbij. Ik hoop dat jullie heel goed weer hebben gehad, en dat het heel gezellig is geweest...
Ik wens je alvast een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

hokje zei

Wat ziet dit er allemaal gezellig uit. Ik hoop dat je vandaag een gezellige en succesvolle dag hebt gehad!

Lieve groet, Miranda

Cindy at her Country Home zei

Had het verslag al zo leuk bij je zus gelezen, wat een beleving van de dag! Wat een leuke goodies heb je toch weer lieve Antoinette! Ik ben nog steeds heel blij met de schaal die ik bij je heb gekocht. Lieve warme lentegroet van Cindy