vrijdag 18 april 2008

De kringloop





Ik ben van de week naar de kringloop geweest met een vriendin. Daar heb ik hele leuke oude boeken gekocht. ik vind ze geweldig, maar ik heb ze eigenlijk niet voor mezelf gekocht, maar voor mijn zus Elly. Die is gek van die vintage spulletjes, en ik had eigenlijk op de springfair van afgelopen zondag van alles voor haar mee kunnen nemen, maar had het eigenlijk niet gedaan, dus misschien dat ik het hiermee een beetje goed kan maken. Dus El, deze zijn voor jou.

2 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Dank je wel Twaatje!!!!!! Die passen natuurlijk mooi bij de rest van de collectie. Dat domino spelletje is trouwens ook errug leuk! Lief dat je aan me gedacht hebt (ha, dat was je natuurlijk ook wel geraden!).
Ik zal je van het weekend vast niet zien, dus bij deze heel fijn weekend!

LiLi M. zei

Hee wat leuk je te ontmoeten!
Ik heb al even bij je rondgeneusd en dat ziet er allemaal goed uit. Hele goeie vondsten bij de kringloop, hier zijn die mooie oude boeken met mooie ruggen meestal toch erg duur, zo'n 5 euro.
Rob en de stroper van Tjot-idi is echt een hele goeie vondst!! De boeken van J.B. Schuil worden nog druk verzameld en dit is zo'n mooi boek (ik denk dat je er bij het antiquariaat minimaal 10 euro voor betaalt). Ik heb er als kind tranen met tuiten bijgehuild, dus voordat je het weggeeft...hahaha nu riskeer ik zeker een conflict met je zus?
Mijn advies; eerst lezen, dan weggeven, zo hou ik jullie allebei te vriend!