woensdag 23 april 2008

Een kijkje in ons huis.

Het kleinste kamertje heb ik in de maritieme sfeer. Ik ben daar erg gek op, en het toilet is net een leuke ruimte daarvoor. En je hebt er spulletjes in overvloed van. Zo af en toe koop ik weer wat nieuws.





Dit zijn alletwee kiekjes in mijn badkamer. Ik ben erg blij met mijn badkamer, en ik kan ook heerlijk met een goed boek een uur in bad liggen, het is dan wel zo leuk als het een beetje gezellig is om je heen.




Deze schattige flesjes en de lieve waxine lichtjes met kant heb ik de laatste keer voor mijn verjaardag gehad (beide van Ma-d'r-liefjes). Ik vind ze zo ontzettend leuk en was er ook superblij mee. En ik heb de foto gelijk maar als mijn nieuwe blogfoto uitgekozen.

Dit bordenrek hangt bij mij in de keuken. Michael heeft het ooit jaren geleden gemaakt als opdracht voor de mts. Het heeft jaren bij zijn pleegouders in huis gehangen, maar dat die gingen verhuizen en er geen plaats meer voor hadden, kregen we het terug. Ik vind hem echt superleuk en vooral omdat Michael hem in zijn jongere jaren heeft gemaakt.

Geen opmerkingen: