vrijdag 5 juni 2009

Ook hier pioenen

DSC00840

Ik kan natuurlijk niet achter blijven, dus ook bij mij een post over pioenen. Wat is het ook een prachtige bloem he?

 

DSC00842

 

 

 Ik heb de bos samen gebonden met wat vrouwenmantel uit de tuin, daar ben ik ook zo gek van. Het staat leuk in een enkel vaasje, maar je kunt er ook zo leuk een bos mee opvullen. En in de tuin staat het natuurlijk ook hartstikke mooi met dat lichtgroene bloemetje erin.

DSC00843DSC00847DSC00842DSC00846

  DSC00849

Zo, dit was mijn 99e post, dus de volgende word een speciale post met een give-away en een challange, dus tot de volgende keer allemaal!

15 opmerkingen:

M. zei

al plaatst iedereen ze 10 keer het blijft mooi!!
ik vind die vrouwenmantel buiten zo mooi als er van die druppels op liggen...

alweer 99 keer gepost...ik geloof ik iets van 93...dus ook op naar de 100!
veel plezier de volgende keer met schrijven van je 100ste post!! en natuurlijk een fijn weekend!!


groetjes

Mellow Morning zei

Pioenrozen ze zijn zó mooi, dus volgende keer je 100ste post, veel plezier met het schrijven ervan.
groetjes Jo.

LiLi M. zei

Het is net als Manuela zegt; die pioenen blijven prachtig! Tot de volgende keer maar weer...ik ben benieuwd! Fijn weekend!

Anoniem zei

Geweldig die pioenrozen, echt een mooie dankbare bloem en heel veel plezier met je 100e post...
Groetjes Sonja

Yvonne zei

Prachtig deze pioenen he, ik heb ze ook vaak staan met vrouwenmantel uit eigen tuin !
gezellig hoor.
alvast gefeliciteerd met je 100e post !!
groetjes en een fijn weekend gewenst!
Yvonne

lia zei

Mooi hoor. Iedereen maakt er weer een ander boeketje van. En al 99..

fije weekend
groetjes Lia

Bonjade zei

Kom maar op met die pioenen hoor. Ze zijn en blijven prachtig.
Dit is ook super zo'n combi met dat frisse groen.....prachtig, net even anders.
Fijn weekend

renata zei

Hey Antoinette,
Wat leuk om jouw reactie te lezen en dat ik nou net jouw pony's op de foto heb gezet!
Ze staan daar ook op een geweldig plekje en ja..kon het niet laten om ze te fotograferen!
Wij wonen in Anna Paulowna,dus "vlak om de hoek".

Fijn weekend..
Groetjes,Renata

Bonjade zei

Ik wacht vol spanning op je 100ste....alvast van harte........
Over de kaarten: mail me gerust hoor, dan mail ik je alle ins en outs even door.
Geniet van dit heerlijke weekend.
Liefs

Splashes of Pink and Mint zei

Ik ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt volgende keer of is familie uitgesloten van deelname????? En die pioenen blijven prachtig, echt m'n lievelingsbloemen. En ze zijn er maar zo kort, dus nu er van genieten!

The Old and the Beautiful zei

Pioenen blijven mooi en iedereen heeft toch weer een andere lievelingskleur en schikt ze anders dus foto's vervelen nooit.
En al bijna 100 posts? Dat gaat snel he?
Ben benieuwd of dat een bijzondere word.

Groetjes,
Gonda

tons zei

Tja, Antoinette natuur lijk eet ik niet raak van de paddo`s. Na 20 jaar zwerven in het bos hier, ben ik pas geslaagd voor m`n diploma HEKS en nu weet ik er een heleboel van. Maar nog niet alles en daarom blijf ik af van degene die ik niet vertrouw. Ook eet ik al 20 jaar van eigen oogst en ik heb regelmatig wat ongemakken, maar dit komt niet van de zwammen.
Dus mocht je ooit deze kant op komen en het is in een tijd dat al dat lekkers groeit, kan ik je er wel het een en ander van leren! Erg mooie kleur die pioenen, bij ons zijn ze al een tijdje uitgebloeid. Tante

casa nostra zei

leuk boeketje heb je ervan gemaakt. ziet er weer gezellig uit. fijn weekend!

t brocante sfeertje zei

Heerlijk nog even van pioenen genieten op foto want inmiddels zijn de prachtige bloemen verdwenen en staan en nu stakerige bosjes bij ons allemaal in de tuin!Maar volgend jaar weer genieten dat is nou zo fijn van de natuur t geeft zo veel.Groetjes,Ingrid

atelierlemlem zei

Prachtige bloemen hoor! Ik heb hier altijd het probleem dat ze slap gaan hangen, dus ik waag mij er niet meer aan... Maar ze blijven prachtig!