vrijdag 25 september 2009

New stuff!

Ik kwam gister in de winkel van m’n zus (ma-d’r-liefjes), en die had net een lading nieuwe spullen binnen gekregen en LEUK!!!!

Ik kon me natuurlijk onmogelijk beheersen en heb alvast het een en ander mee genomen.

Als eerste deze leuke kaarten-ketting. Met pareltjes en draadvormpjes waar je je kaarten tussen kan schuiven. Leuk voor de kerst, maar ik hang hem nu al op hoor, vind hem zó leuk.

leuke spulletjes 001

leuke spulletjes 002

Het is op de foto misschien niet zo goed te zien, maar het is grof touw met hier en daar een kraal, en dan van die leuke vormpjes ertussen voor de kaarten (of foto’s oid).  

leuke spulletjes 004leuke spulletjes 003

leuke spulletjes 005

En dit fantastische stoffen hart met ouderwetse tekst erop. Gewoon leuk.

leuke spulletjes 008        leuke spulletjes 006

leuke spulletjes 007leuke spulletjes 009

 

En deze slinger vind ik ook zo schattig. Het is een hartjes slinger met stoffen en houten hartjes om en om. Is ie niet lief?

leuke spulletjes 013

leuke spulletjes 015

leuke spulletjes 014

 Deze rieten hartjes zijn ook zo leuk. Ze waren er in het groot en klein, open en dichte harten. Ik vond ze allemaal leuk, maar heb toch een keuze kunnen maken en heb voor deze twee gekozen.

leuke spulletjes 017 leuke spulletjes 018

Als laatste deze kerst slinger met om en om zinken en houten kerst figuurtjes. Ik hoop dat het op de foto een beetje goed te zien is. Hij is geweldig leuk.

leuke spulletjes 019

leuke spulletjes 020

leuke spulletjes 021 leuke spulletjes 023

leuke spulletjes 022

Een paar posten terug had ik het over een blog waar je een leuk lavendel zakje kon winnen, en wat denk je…….????

Ik had hem gewonnen!! Ik win eigenlijk nooit iets dus ik was zeer verrast en blij. Ik heb hem gelijk een mooi plaatsje gegeven. En er zat ook een mooie kaart bij.

leuke spulletjes 024

leuke spulletjes 026

leuke spulletjes 025

leuke spulletjes 027

 En dan zal ik ook nog even mijn aankoop laten zien van afgelopen zondag. Toen was ik met zus Elly naar een broccante winkel in Hoogwoud geweest. Naar a la Campagne. We hebben daar ook een paar Picasa meiden ontmoet Dees en Karin. Het was heel erg gezellig, en we kregen ook nog heerlijk te eten.

DSC01351

DSC01349

DSC01350

Het was heerlijk allemaal. Maar goed ik zou even laten zien wat ik daar gekocht had. Het is een kroon. Die wilde ik aldoor al graag hebben, maar kon er aldoor geen een vinden, en hier zag ik hem dus. Gelijk meenemen natuurlijk. En er thuis mee aan het frobelen geweest.

leuke spulletjes 028

leuke spulletjes 029

leuke spulletjes 030 leuke spulletjes 031

leuke spulletjes 033 leuke spulletjes 032

Nou, ik zou zeggen allemaal een prettig weekend!! En tot de volgende post!

18 opmerkingen:

faire un songe zei

Hoi Antoinette, volgens mij is dit de eerste keer dat ik op je blog ben... ben blij verrast... ziet er erg mooi uit..!!
Ik plaats je bij mijn favo dan kan ik je volgen.. ik beloof je niet dat ik altijd iets schrijf maar kijk zeker met plezier..
Fijn weekend.
Groetjes Hetty

G-STYLE zei

Hallo Antoinette,
wat een leuke spulletjes heb je bij je zus gekocht , je hebt het ook erg mooi en duidelijk op de foto gezet allemaal , m'n complimenten !
Ik had al ergens foto's gezien van de open dag bij a la campagne , zag er gezellig uit met al die meiden ...............
fijne dag nog , groetjes gea

Bonjade zei

prachtig zeg.....
Ik vind die kaartenslinger echt een topper.
Wat mooi zeg.
Om lang van te genieten. Hij kan idd nu ook prima toch?
Fijn weekend

Mayflower zei

Hoi Antoinette, wat een prachtige aankopen. Het hart met de tekst is echt prachtig. En je kroon met daarin een pompoen vind ik ook superleuk bedacht, staat heel erg mooi. En wat ben je lekker verwend met de prijs die je heb gewonnen, gefeliciteerd, staat erg mooi zo op de schaal.
Fijn weekend.Groetjes Mea

LiLi M. zei

Hee wat ben je weer leuk geslaagd zeg. Jouw kast is ook zo geschikt voor die slingertjes, voorlopig kun je weer vooruit! Dat grote stoffen hart vind ik ook zo mooi. Van harte gefeliciteerd met je prijs! Het zag er gezellig uit bij à la Campagne...mmm en je kroon is ook leuk. Ik heb dezelfde ooit eens bij een rommelmarkt gekocht, maar ik zou er graag nog eentje hebben. Ook een heel prettig weekend!

lia zei

Die kaartenslinger vind ik ook erg leuk.
En wat leuk dat je zoiets bij je zus kunt kopen dan. Je zit dus dicht bij het vuur.

groetjes Lia

Tons zei

Wat een leuke dingen heb je gekocht. Volgens mij gaat jouw voorkeur naar hartjes uit. Die jij zelf gemaakt heb vind ik het mooist, Wat zou ik graag even bij Linda snuffelen. Wij hebben in Frankrijk de naam van leuke spulletjes maar dit zie je bij ons niet hoor.
Groetjes, Tante

brocante roos zei

Wat super dat jouw zus een winkel heeft, zit jij lekker dicht "bij het vuur" en heb je ook nog eerste keus en zo te zien verkoopt ze hele mooie spullen.

Fijn weekend,
Groetjes Marjan

Unknown zei

Wat een heerlijke post om te lezen. Heb er van genoten. Prachtige foto's!

Groetjes Raquel

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
wat leuk dat je zus een winkeltje heeft en ze verkoopt nog eens superleuke spulletjes.De kaartenslinger vind ik erg mooi en de kerstfiguurtjes slinger.Eigenlijk vind ik al je aankopen super.En dan nog een gezellig uitje met je andere zus, ziet er erg gezellig uit op de foto.
Had je mijn verzoekje aan jouw nog gelezen in mijn vorige reaktie hoe jij dat doet met jouw lijst met blogs??Hoor het nog wel van je hoop ik.
Fijn weekend,groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Hoi Antoinette,
Je heb leuke spulletjes gekocht bij je zus, heb ook al even een rondje gedaan door de winkel, maar ik was nog iets te vroeg, een groot deel lag nog in dozen, maar zie nu dat ik nu snel nog maar eens heen moet gaan.
Je kroon ziet er ook geweldig uit, ben er helemaal gek van..
Groetjes Sonja

vosgesparis zei

nou Antoinette die pompoen van jou ligt er anders ook lekker bij haha... moie spuletjes bij je zus gehaald, is dat weer een andere zus dan die ik ken? (of vraag ik nu iets megadoms)

vosgesparis zei

jahh nu snap ik t helemaal ;) Leuke winkel naam overigens,
nog een fijne week,
desiree

Unknown zei

hey nu weet ik endelijk wat jij had gekocht...leuk gedaan zo...
ene gewoon druifjes met pitjes eten he.....hihihihihihi
en waar heeft dat zusje van jou een winkeltje dan???
Kan je misschien eens een leuk blog je aan besteden,altijd weer leuke reclame voor zuslief en altijd leuk voor ons.
fijne dag nog karin

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
nog heel erg bedankt voor je uitleg,het was inderdaad niet zo moeilijk maar je moet het maar net even weten.Nogmaals bedankt en ik vind het nu een stuk overzichterlijker.
Groetjes, Ingrid.

Bonjade zei

Hoi hoi.
Volgens mij zijn ze zelf gemaakt door Marjolijn. Ze zijn echt prachtig en zo mooi gemaakt.......echt genieten.
Fijne dag

Rianne zei

Super nieuwe aankopen! Stiekem begin ik hierdoor zelfs al zin in de kerst te krijgen!
Groetjes,

Hannekie(Sisterly) zei

wat ontzettend leuk zag. die slinger voor de kaarten vind ik helemaal te gek, die hoop ik ooit ook op de kop te tikken
ziet er erg leuk uit alemaal..vooral dat zakje erbij hahah
gr hannie