maandag 20 juni 2011

Birds en voorbereiding traktatie

 

Hoorde ik vorig jaar nog dat het slecht met de huismus ging, nou daar is in onze achtertuin niets van te merken hoor. Nu hebben we ook een grote ren voor de kippen gemaakt in de tuin, en daar valt altijd wel een graantje mee te pikken. Dus zitten ze op de schutting te wachten tot de kust veilig is en storten ze zich weer op de voerbak met kippen of konijnenvoer.

vogels in de tuin 001

vogels in de tuin 003

Wel heel gezellig hoor, er zitten ook duifjes. Maar helaas ook kraaien en eksters (die hebben het weer op de kattenbrokjes gemunt), en die zijn weer zo groot, dat het voer wel weer erg hard gaat.

vogels in de tuin 010

Verder ben ik flink aan de knutsel voor Joost zijn traktatie, want die wordt woensdag alweer 10 jaar. Hij wilde graag een smiley trakteren, dus ben ik aan het denken geslagen en is dit het geworden. tenminste dit zijn nog de voorbereidingen, ik moet ze nog in elkaar naaien.

vogels in de tuin 002

Maar het ziet er tot nu toe al erg gezellig uit.

vogels in de tuin 001

Verder gaat het op de volkstuin ook heel erg goed. We hebben al heel wat sla gegeten, en dit zijn de piepers in wording. dat wordt dus de hele winter eigen piepertjes eten Mmmm.

ardennen, tuin 002

En dan wens ik jullie verder nog een hele gezellige week!

Groetjes Antoinette.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

4 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk die smilies...wat ga je er verder nog mee doen dan ???...geniet van een heerlijke week en gefeliciteerd met je zoon !! liefs Ria...xxx..

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd met je zoon, wat het precies wordt moet nog blijken maar de smileys zien er in ieder geval al heel vrolijk uit!

Hier stikt het ook van de mussen, soms zitten er wel 70 aan de andere kant van het water!!

Lieve groet, Ingrid

alma zei

Wat een vrolijk gezicht al die smileys. Proficiat met je zoon. Hebben jullie een fijn feest gehad?
Bij ons is helaas geen overschot aan mussen maar wel aan kraaien (daar word je niet altijd blij van)

Lieve groet
Alma

Mirella zei

super vrolijk die smiley's!! ga je ze als zakje naaien?
En ja die mussen... hier ook velen op de schutting ;-) helaas lag er gisteren een dood vd deur... tegen raam gevlogen denk ik