donderdag 15 december 2011

Me zelf eventjes verwend

Ik had mezelf eventjes lekker verwend met een leuk boek! Vond dat ik dat wel had verdiend.

001

Ik kwam hem op een Amerikaans blog tegen en dacht gelijk; die wil ik ook! Dus even gegoogled en zowaar gewoon bij de bol.com.

007

Met allemaal van die leuke vintage plaatjes erin die je kunt scannen of copieren,

008

Met lekkere amerikaanse recepten,

006

en leuke knutsel ideetjes.

003

Ziet er allemaal gezellig uit he?

002

Nou meiden, dit wilde ik gewoon eventjes met jullie delen, misschien een ideetje om nog van de kerstman te vragen?

004

Ik ga weer verder met mijn kerstversieringen in huis hoor! Die komen in mijn volgende post.

005

Prettig weekend alvast!

Groetjes Antoinette

4 opmerkingen:

It's me zei

Wat een leuk boek !!...verwennen mag hoor!!...liefs van mij...xxx...

alma zei

Prachtig boek. Weer een heleboel inspiratie zo te zien.

Lieve groet
Alma

Mirjam zei

Hallo Antoinette,
Wat een heerlijk kijkboek heb je gevonden. Mooi hoor, al die vintage plaatjes. Ga je de recepten ook nog uitproberen?
Ik wens je er veel plezier mee en een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Wat een apart boek. Hele mooie plaatjes erin, dat is genieten...

groetjes, When-D