maandag 26 december 2011

Ben ik al te laat??

Oké, ik weet het, ik ben natuurlijk veel te laat, maar wil jullie nog even een hele fijne 2e kerstdagavond wensen. Beter laat dan nooit toch?

001

Wij hebben het tot nu toe heerlijk gehad. (links op de foto een bloemschikcreatie van Joost).

003

Kerstavond heerlijk gegeten met een door mijn lief gemaakt diner.

015

1e Kerstdag gezellig naar de film met z’n viertjes, naar Arthur Christmas.

naamloos

Daarna naar de Familie voor een bakkie, met enige oponthoud,

399647_142733589171354_100003041416138_185935_733060986_n

Nu zitten jullie me vierkant uit te lachen natuurlijk, maar ja, ik kreeg het voor elkaar om de auto vast te rijden……

Op een stukje waar ik dagelijks kom (om de diertjes te voeren) en het gaat altijd goed, maar nu even vlug vlug en eventjes niet opgelet en daar ging ik. Dus vriendlief kon op 1e kerstdag nog eventjes naar zijn werk om de trekker op te halen om de auto eruit te trekken. Oeps!!

017

‘sAvonds lekker gegeten en kerstfilms gekeken (ik hou d’r van…).

004

Dit is ons boompje, zo lelijk als de nacht, en schots en scheef, maar toch vind ik hem fantastisch.

011

Vanmorgen met het gezin op bed ‘Pietje Bell’ gekeken en na het ontbijt een heerlijke wandeling door de duinen van Schoorl gemaakt.

013

Vanmiddag het dobbelspel met kadootjes gedaan met de jongens, wat weer hilarisch was, we hebben ontzettend gelachen om de meest onzinnige kadootjes.

014

En straks weer heerlijk een kerstfilm kijken met z’n vieren.

Ik hoop dat jullie ook zulke fijne kerstdagen hebben gehad. Op het auto ongelukje na dan hihi.

Nog een fijne avond!

Groetjesss Antoinette

004

Vergeet ik ook nog mijn zelfgemaakte X-mas te laten zien. De kerstbalvorm, zijn bestaande mdf figuren bij Your zoap vandaan, en die heb ik beplakt ook met papier daar vandaan, de letters had ik toevallig nog (waarschijnlijk van een project waar ik nooit aan begonnen ben hihi).

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is nooit te laat.,wat een avontuur de kerstdagen voor jou en al het mooi`s om je heen,ik wens je nog een fijne 2e kerstavond,groetjes Musje.

Fort lapin zei

Neeee je bent niet te laat hoor!!

Jij ook nog een hele fijne kerst avond!!!

Nou je auto avontuur vergeet je nooit meer, dat word iedere kerst even lekker ingewreven!!

Lieve groet Peet

Bonjade zei

Jullie kerstdagen waren in ieder geval alles behalve saai.......daar wordt vast nog heel lang over nagepraat....;0)
Fijne kerstavond.
Liefs

It's me zei

Fijne tweede kerst dag avond nog !!,...hihih!!..ik zie herkening...ook ik reed me ooit vast wat een ellende...liefs van mij...xxx..

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
Het is nooit te laat voor lieve wensen...
Jullie hebben wel een lekker aantal films gezien dus de afgelopen twee dagen, en ook nog heerlijk gewandeld bij Schoorl. Prachtig mooi vind ik het daar, al is het heel lang geleden geweest dat ik daar was... Tijdens een familieweekend in St.Maartensvlotbrug.. jaja...
Jullie hebben dus heerlijk genoten van de dagen, dat mag ik graag horen...
Lieve groet,
Mirjam

Pierelantijntjes zei

Ooh dat klinkt echt als een heerlijke gezellige kerst Antoinette! Heerlijk al die kerstfilms! Jammer van je "ongelukje" zo zie je....haastige spoed....
Ik wens jou ook verder nog hele fijne dagen toe.
XXX Ester