maandag 5 december 2011

Sinterklaas op school

Vanmorgen was het dan eindelijk zover, de Sint kwam op school. De jongens waren er helemaal druk van.

sinterklaas 2011 011

Altijd weer een leuke happening. En de kinderen zijn ook zo gek van de zwarte pieten.

sinterklaas 2011 018

Ik mocht gelukkig gastvrouw zijn op school, dus ik was de hele ochtend aanwezig (kinderen limonade brengen e.d) dus kon alles van dichtbij mee maken. En dat was natuurlijk ontzettend leuk.

De jongens moesten allebei  een surprise maken en die hebben van de week flink geknutseld.

sinterklaas 2011 007

Lars had een Spongebob in elkaar geknutseld (piepklein beetje hulp van mij, maar niet veel).

sinterklaas 2011 008

En Joost had een mini kaptafeltje gemaakt. Die ook erg goed gelukt was.

Zo, de eerste spanning is er vanaf, maar we moeten vanavond nog, dus het zal wel een lange middag voor ze worden.

Voor iedereen die vanavond ook pakjes avond viert, wens ik jullie een hele fijne avond, en de rest natuurlijk ook.

Groetjes Antoinette.

2 opmerkingen:

Passione Helena zei

O, zo leuk...ik wou dat ik nog even terug kom de tijd, ik heb er ook altijd zo van genoten. Wat een prachtige suprises! Hopelijk hebben ze zelf ook iets leuks gekregen.
En wat fijn dat je er vanochtend bij kon zijn..heb je dat even goed geregeld;-) hihi. Het zal zeker een lange middag voor ze worden haha. Onze oudste moest op 5 december,(ook wel eens op zijn verjaardag) overgeven van de spanning. Nu niet meer hoor?! haha Hij is bijna 18!

Geniet van je kinderen!
Een hele fijne pakjesavond!

Liefs, Helena

Mirjam zei

Hallo Antoinette,
Ik kan me nog herinneren dat ik op de kleuterschool zat, in Anna Paulowna, in de Spoorbuurt. We gingen met de klas Sinterklaas ophalen vanaf het station... Het stormde en er waaide van alles in het rond... Daar moest ik ineens aan denken, toen ik zag ´Sinterklaas op school`...
Ik wens jullie een heel fijne pakjesavond,
Lieve groet,
Mirjam