dinsdag 18 december 2012

*December daily* dag 18

Oooo, op de valreep nog even een blogpost. Vandaag gewerkt en vanavond heb ik even lekker gezeten bij mijn nieuwe verslaving op t.v, de serie ‘revenge’. Ja daar moet zelfs mijn blog even voor wachten, daar ga ik echt helemaal voor zitten.

revenge120108tv630_17ghi7u-17ghi83

Echt een spannende serie met allemaal mooie mensen erin.

In iedergeval, ik heb tijdens de reclames toch nog even wat gedaan, want morgen is er weer de hobbyclub voor kinderen en ik moest nog even een voorbeeldje maken. We gaan morgen versiersels maken voor in de kerstboom.

001

En deze heb ik gemaakt. Het ideetje kwam ik op internet tegen. Ik heb hem natuurlijk in het wit gemaakt maar ik denk dat er morgen veel gekleurdere exemplaren zullen verschijnen.

Een kort postje dit keer, ik hoop dat ik morgen niet mijn fototoestel vergeet en even kan laten zien wat de kinderen allemaal hebben geknutseld.

Tot morgen!

Groetjes Antoinette

2 opmerkingen:

La Blomst-Living zei

Dat is een super idee, zo'n ster, en helemaal niet zo ingewikkeld. 't Zal inderdaad flink gekleurd worden! Enneh...voor je favoriete programma mag je toch ook de tijd voor nemen?
Lieve groet, Linda

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
De serie ken ik niet, maar ik kijk sowieso weinig series... De ster vind ik wel heel erg mooi, zal lekker twinkelen...
Fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam