zaterdag 1 december 2012

December daily

Ja, ja, ik ga het proberen! Ik ga een December Daily bij houden. Het lijkt me wel leuk om elke dag een blog postje te schrijven. het is vandaag 1 December dus tijd voor mijn eerste december post.

En over post gesproken, ik heb 2 snelle kerstkaarten gemaakt.

018

Heel simpel met 3d vellen van de action. Had ik eigenlijk voor Joost gekocht, die mag nog wel eens willen knutselen, maar ik vond de plaatjes eigenlijk best wel schattig dat ik ze zelf maar heb ingepikt.

016

En met een leuk kantje, een taartkleedje en een paar knoopjes is het al snel een leuke kaart.

019

De plaatjes waren ook al uitgestandst dus het was echt binnen no-time klaar. Is ook wel eens lekker. Winking smile

017

Fijne avond! En tot morgen!!!

Groetjes Antoinette

4 opmerkingen:

Jolanda zei

Heel veel succes! Ik deed het vorig jaar en vond het erg leuk! lieve groet

Frollies en Frummels zei

Wat een schattig kaartje met dat groene hondje!

Home and Lifestyle zei

Ik beloof je je posten allemaal te lezen, maar ik weet niet of ik elke keer een reactie achter laat hoor ;)! Mooie kaarten heb je gemaakt!

Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
Nou ik ga je volgen hoor elke dag... Wat leuk zeg. Deed je zus het vorig jaar niet ook? En ja, Jolanda van Franse Lelie deed dat vorig jaar ook, toen heb ik hen ook allebei dagelijks (of bijna dan) gevolgd. Zo leuk...
Veel plezier er mee hoor...
Lieve groet,
Mirjam