maandag 3 december 2012

December daily Dag 3

Het is natuurlijk bijna 5 december en dan is het tijd voor pakjes avond. Op school wordt er natuurlijk ook sinterklaas gevierd en Joost moet voor school een surprise maken.

Surprise Joost 001

De surprises mochten deze morgen al naar school gebracht worden zodat iedereen de mooie creatie’s nog een paar dagen kunnen bewonderen.

Surprise Joost 002

Hij had de juf getrokken en de juf is gek op wintersport. Nou, daar konden we wel wat mee. Joost had het hele idee al in zijn hoofd zitten en ik heb hem geholpen met maken.

Surprise Joost 003

We hadden gelukkig nog een paar gogo’s in huis op de ski’s of op een snowboard, dus die mochten van de piste gebruik maken.

Surprise Joost 004

Nu maar hopen dat de juf hem ook leuk vindt. Wij hadden in iedergeval veel pret tijdens het maken ervan.

Surprise Joost 005

Tot morgen!

Groetjes Antoinette.

4 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi hoi,
Nou, als dit geen zeer mooie surprise is... De juf zal hem geweldig vinden. Ik weet nog goed dat ik met mijn meiden ook samen de surprises voor school maakte, lang geleden. Meiden zijn nu 22 en 28, dus tel uit...
Wens Joost heel veel plezier woensdag op school...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

hokje zei

Wat een prachtige suprise! Leuk om elke dag een post te plaatsen, ik beloof niet dat ik elke dag een reactie achterlaat, maar ik lees ze wel allemaal.

Fijne avond. Groeten, Miranda

alma zei

Ik denk dat de juf hier erg mee in haar nopjes is. Mooi gemaakt. Een originele surprise. Leuk elke dag een blog in december!

Lieve groet,
Alma

Hannekie(Sisterly) zei

ooo geweldig zeg..wat een goed idee...prachtig
liefs hannie