donderdag 20 juni 2013

Bezoek van beestjes

We hadden de afgelopen dagen bezoek van allerlei verschillende diertjes in de tuin. Zo zat er een pas uitgevlogen kraai in de tuin,. hij was nog een beetje suf of vermoeid van een stuk vliegen, maar daardoor kon ik hem mooi even kieken.

beesten foto's 006

Zo vind ik het wen een dotje, maar als ze groter zijn vind ik ze nogal brutaal.

beesten foto's 010

En de vingerhoedskruid, die prachtig in de bloei staat, had bezoek van een mee eter.

Je ziet hier nog net zijn kontje.

beesten foto's 050

En ja hoor, daar zit meneer Hommel, lekker te peuzelen en te zoemen.

beesten foto's 053

Hij past er helemaal in.

beesten foto's 054

Mooi zijn ze hé? Wat een prachtige bloemen!

Ook in de achtertuin hadden we bezoek van een mee eter.

beesten foto's 041

Zodra de kippen eten hebben gehad zit deze meneer of mevrouw al te wachten of er voor hem of haar ook nog wat overblijft.

beesten foto's 045

En daar maakt ie gretig gebruik van.

beesten foto's 014

De kipjes laten het maar gebeuren.

beesten foto's 015

Die hebben hun buikje alweer vol.

beesten foto's 019

En Swiebertje? Die knijpt ook een oogje toe.

Groetjes Antoinette

6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Leuk om de beestenboel in de tuin te volgen!!

Lieve groet, Ingrid

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Prachtige foto's!

La Blomst-Living zei

Schattige diertjes, mooi vastgelegd!
Lieve groet, Linda

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
Volgens mij is het een koutje... maar wel heel schattig. En ja, als ze groter zijn, zijn ze ontzettend brutaal. Maar het tortelduifje is net zo brutaal hoor. Er zit hier in de tuin altijd een stelletje en die krijgen het voor elkaar om alle andere mee-eters weg te jagen zodat ze alles voor zichzelf hebben...
En dan die kipjes... oh ik kijk er naar uit om zelf weer kippen te hebben...
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

Sylvia zei

Mooie post met al die lieve dieren, Antoinette !
En hoe schattig is Swiebertje, prachtige foto !
Fijn weekend,
Sylvia

Anita zei

Hoi Antoinette,
Gezellige boel bij je in de tuin!Als ik met een fototoestel kom is alles meestal gevlogen(als het kan vliegen tenminste!).Zelfs Jackie(de hond)blijft niet altijd zitten(lees;nooit).Zal wel komen omdat ik haar altijd in een andere positie wil hebben!Dat is haar veel te veel gedoe.
Ik hoorde van mijn tante(ik weet dit is een late reactie)dat de fair erg leuk was en best druk met kraampjes.Ze dacht dat ik er ook stond.Misschien volgend jaar als jullie tenminste ermee door gaan.Regent het bij jullie ook zo lekker?
Groetjes,
Anita
Scarborough fair