donderdag 27 juni 2013

Zelfgemaakte dingen swap deel II

Ik vertelde laatst al over de zelfgemaakt dingen swap hier , en wat mijn inzending was, en gister heb ik een envelop terug gehad met zelfgemaakte goodie’s van die andere meiden.

zelfgemaakte dingen swap 005

We deden met z’n zevenen mee, dus ik kreeg uiteindelijk 6 leuke dingentjes toe gestuurd, en kijk eens hoe gezellig dat eruit ziet!

zelfgemaakte dingen swap 006

Dit kreeg ik van Linn, een leuke sleutelhanger, kaart, label en bootje.

zelfgemaakte dingen swap 007

Van Suus kreeg ik dit lieve gehaakte vlindertje.

zelfgemaakte dingen swap 009

En Fronika heeft deze pen opgepimpt met fimoklei, ook zeer knap hoe ze dat gedaan heeft.

zelfgemaakte dingen swap 010

Van Angelique kregen we deze gezellige, persoonlijke sleutelhanger.

zelfgemaakte dingen swap 013

Kijk maar, want mijn naam staat erop.

zelfgemaakte dingen swap 015

Pauline maakte een leuk setje labels voor ons.

zelfgemaakte dingen swap 014

En Claudia maakte voor ons allemaal een mooi label, met een potlood erbij. Claudia heeft het ook georganiseerd. Dus Claudia ook hier nogmaals bedankt voor het organiseren van deze leuke swap.

Groetjes Antoinette

1 opmerking:

photo retouching services zei

Really great photography and professional photo retouching!