zondag 18 mei 2008

Naar het strand.

Nog weer even een LO van het scrap van A tot Z magazine.
Ze hebben wel eens wat aparte papiercombinatie's, die ikzelf misschien niet zo gauw bij elkaar uitgezocht zou hebben, maar toch vind ik het leuk om juist daarmee een leuke LO van te maken. En het is dan wel eens zoeken naar de juiste foto's, maar ik vind dat me dat bij deze LO aardig goed gelukt is al zeg ik het zelf. De foto's zijn vorig jaar gemaakt op het strand bij ons vlak bij. Het was zo'n lekker nazomer (begin najaars) weertje en toen zijn we 's avonds nog even met de kinderen en de honden naar het strand geweest. Dat doen we wel vaker en we genieten daar allemaal (zeker ook de honden) van. Ik zie nu aleen dat ik mijn journal nog niet geschreven heb. Maar goed, daar komt in het kort te staan wat ik nu hier ook geschreven heb.

2 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Zo Twa, wat ben je aldoor lekker aan het scrappen! Deze is ook weer superleuk geworden! En ik geloof inderdaad dat je dit papier nooit zelf gekocht zou hebben, maar kun je zien hoe leuk het dan toch wordt!

LiLi M. zei

Ik schreef ook al in je picasa album hoe leuk ik deze vind, die 'etiketten' vind ik ook wel iets om te onthouden. Gezellig dat je even op mijn blog was, ik zal je bij mijn linkenlijst zetten, groetjes.....