woensdag 25 juni 2008

Nieuwe spulletjes, traktatie op school.

Zo, ik heb mezelf weer even verwent met wat mooie spulletjes. Via het internet heb ik bij stampedhouse wat leuks besteld. Een paar vellen met een heleboel mooie vintage plaatjes erop, een aantal vellen scrappapier (20 bij 20) van Tim Holtz, een paar mooie stempels en een vel met oude teksten erop. Ik ben er weer superblij mee, en heb gelijk weer zin om wat te knutselen (het stond een beetje op een laag pitje namelijk).






Onze oudste was afgelopen zondag 7 jaar geworden, en dus moesten we maandag natuurlijk trakteren. En verzin dan maar weer eens wat. Nu hadden ze bij de action van die leuke kikker lolly's, en heb ik de traktatie daar een beetje omheen gemaakt. Een kikker op een eilandje, in het water. Ziet er gezellig uit toch?







14 opmerkingen:

Marianne zei

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. En de ik vind de kikkertraktaties enig, de kinderen waren er zeker ook erg verkikkerd op ;-)
Groetjes, M

LiLi M. zei

Die kindertractaties zijn hartstikke leuk!! Ik ben daar al weer helemaal uit, volgend jaar zitten mijn beide kids op de middelbare school, ik vind het jammer.

Leuke dingen heb je besteld. Ik doe dat eigenlijk nooit. Ik struin markten af naar oude brieven en foto's enzo ook leuk hoor! Ik bestel wel stempels en ponsen en dergelijke tjonge je kunt toch nooit genoeg materiaal hebben hè?

My lovely cottage zei

prachtige oude plaatjes! doet me denken aan een boek dat ik nu aan het lezen ben, het roodleren dagboek, waargebeurd met heel veel foto's over een teruggevonden dagboek van een italiaanse rond 1930 in new york, smullen toch?!

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een gave spulletjes weer! En je tractatie is ook errug leuk! Wij hebben nu de kinderfeestjes van Tim en Luuk achter de rug...pfffttt... laat de vakantie maar beginnen!

atelierlemlem zei

Wat een superleuke traktatie! Moet ik even onthouden (we hebben hier ook een action dus ben ik altijd blut!). Die knutselspullen zijn ook geweldig, daar heb ik ook zo'n zin in; gewoon effe niets meer moeten en lekker creatief zijn... Helaas moet er hier eerst een slaapkamer ontruimd worden en gaan we daarna het behang er af weken en alles , werkelijk alles (uof..) schilderen...voor onze oudste. Ze heeft nu een knalroze kamer en dat kan natuurlijk niet meer als je veertien-en-half bent.. Het wordt dus wit! (teveel picasa plaatjes gekeken met mama, haha!)

marga zei

Wat een superleuke traktatie.....dat zullen de kinderen super gevonden hebben!!!
En wat een leuke spulletjes heb je besteld via internet....LINK.
Fijn weekend.

Tessa Tegendraads zei

hmmmmmm de tractatie ziet er lekker uit, maar die spuletjes ook!!!

XX Tessa

Anoniem zei

Ik vind het een hele originele traktatie. Ik heb dat weer een beetje gehad. Mijn jongste is nu 12 jaar. Dan hoeft dat allemaal niet meer. Sterker nog, dan is dat weer stom! Ah, meisjes van 12...!

vosgesparis zei

wow die stempels zijn leuk he ;) vind die met die franse teksten ook zo mooi

M@risk@ zei

Prachtige kaartjes en wat een leuke traktatie. Leuk om er iets speciaals van te maken om uit te delen. Fijn weekend.

My lovely cottage zei

fijne vakantie, wij zijn even lekker weg.
tot blogs!

groetjes, yvonne

Joie de Vivre 1895. zei

Hallo! Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Leuk die tractaties! Ook leuk om te weten dat er toch nog moeders zijn die meer doen dan een zakje chips uitdelen! Tof van je!

Rumour has it zei

Met zo'n gave traktatie krijg je alleen maar glunderende kindergezichten, dat kan bijna niet anders!

richtsje zei

Grappig dat ik op je blog deze traktatie tegenkom! Ik zat net te bedenken hoe ik de kikkerknijpertjes, ook action, dit weekend zou kunnen bevestigen op eierkoeken... Lijkt erg veel op jouw idee dus!!