maandag 2 juni 2008

Biggest swap ever.

En ik kreeg vandaag mijn eerste award. Ik kreeg hem van Karin: http://www.first-swap-blog.blogspot.com/
Zij heeft the biggest swap ever georganiseerd. En het is een swap van zelf gemaakte kaarten. En er doen mensen van over de hele wereld aan mee. Het is de bedoeling dat ik 2 kaarten maak en die verstuur naar iemand, en ik krijg ook 2 kaarten terug. Karin heeft elke week een andere swap op haar blog staan, en het is heel leuk om aan mee te doen. Ga maar eens een kijkje bij haar nemen.

En zaterdag kreeg ik al mijn eerste zelfgemaakte kaart door de bus. Hij is van Nel. Het thema was zomer en bloemen. Nel, bedankt, ik vind hem heel mooi en gezellig.

1 opmerking:

atelierlemlem zei

Ik wil graag even kijken, maar de link werkt niet.. Zelf zit ik er over te denken om ook te gaan swappen.