maandag 2 juni 2008

Alweer een nieuw pakketje!

Tja, ik kan er niets aan doen, maar zink & zo is helemaal mijn soort winkeltje, dus ik heb alweer wat besteld bij ze. Het is gewoon een feestje als je het pakketje binnen krijgt. Zo mooi ingepakt, ze maakt er wel werk van hoor.

Ik had een envelop besteld en daar zaten allemaal (wel 50) mooie plaatjes in, in de stijl van poezie plaatjes. Schattig he?

En dit was de rest. Weer een aantal medaillonnetjes, ouderwetse muntjes, nog een paar kaarten en een soort band, in 3 kleuren. Zo, nu ga ik eerst maar eens wat maken met al mijn mooie, nieuwe spulletjes. Ik ben er in iedergeval weer erg blij mee!


9 opmerkingen:

Crafty Mama zei

He Twaatje!

Dank nog voor je reacties op mijn blog!! Heb het momenteel zo druk dat ik er praktisch scheel van kijk, maar vond het wel zo gezellig een berichtje bij je te plaatsen. Leuke aankoopjes en die plaatjes zien er helemaal schattig uit! Mmm toch ook maar eens bij Zink & Zo kijken.... Zodra ik meer tijd heb kom ik weer op visite!
Fijne week!
Groetjes Elizabeth

Crafty Mama zei

Tja vergeet ik helemaal te vertellen dat mijn Birds & Bonnets Swap panels bij een sneak peek zullen blijven aangezien ik na die detailfotootjes de hele reutemeteut in het doosje heb gedaan en hermetisch had dichtgeplakt voordat het te binnen schoot dat ik geen grote foto's had gemaakt.... Ppppffff....

Splashes of Pink and Mint zei

Nou weet ik het zeker: jij bent nu officieel verslaafd! Ik had die poezieplaatjes ook al in gedachten. Ik ben toch wel nieuwsgierig wat je ermee gaat doen, tot voor kort had ik niet gedacht dat jij dit soort spulletjes leuk zou vinden. Jouw slabbetje is ook schattig! Wat leuk dat tante dat voor ons mee had hè!
Groetjes je zus
P.s. vindt je het niet handiger om alles gewoon in één bericht te plaatsen? Zomaar een vraagje hoor!

marga zei

Ik kreeg vandaag ook mijn pakje van Zink en Zo binnen....leuk joh.
Jij hebt ook weer leuke spulletjes besteld.

casa nostra zei

hallo, zus van elly, je blog is ook erg leuk om te lezen. leuke spulletjes heb je besteld bij karin, die plaatjes had ik ook al in mijn achterhoofd zitten om er een keer bij te bestellen. laat je nog wel zien wat je ervan gemaakt hebt! ik was trouwens wel benieuwd naar die kaarten-challenge, maar als ik op 'karin' klik krijg ik: website niet gevonden.

De Ruijsbroekjes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
De Ruijsbroekjes zei

Oh..van zulke pakketjes wordt je ook zooo blij he !!

Ik ben afgelopen weekend in Delft geweest, daar tegen een heel schattig winkeltje aangelopen met allerlei knopen, lintjes, gelukspoppetjes, lieveheersbeestjes..ooh je kon er bijna niet lopen zo vol stond het, ...je voelt je als een stier die een rode lap ziet hahahahahaha

ik heb geen idee hoe het winkeltje heet ( sorry )

3 juni 2008 13:52

saffiertje zei

He maar dat ziet er echt super uit!!! Moet ik ook maar eens in je favo shoppie gaan neuzen! ben altijd wel in voor dergelijke mooie spulletjes!

gr miranda

atelierlemlem zei

Oh, wat een heerlijk pakketje! Wat ga je er mee maken? Laat je dat ook nog even zien. Ik ga ook maar eens even neuzen bij dit winkeltje...