donderdag 2 oktober 2008

Herfst, herfst, wat heb je te koop................

..............100.000 bladeren op een hoop.












Tja, ook ik moet er nu aan geloven: het is toch echt herfst geworden. Ik wilde er aldoor nog niet zo erg aan, ik wilde nog wat langer genieten van dat lekkere nazomertje. Maar ook nu ben ik dan ook eindelijk in de herfstsfeer. Het is ook wel een tijd van mooie materialen en kleuren, en als het buiten dan zo regent en waait, dan zit je binnen zo lekker knus en warm. Vandaag heb ik een klein herfsthoekje gecreeerd op tafel. De jongens hadden al een heleboel kastanjes gevonden.






















2 opmerkingen:

LiLi M. zei

Heerlijk al die herftskleuren. En als we dan toch nauwelijks naar buiten kunnen, dan moeten we het binnen maar gezellig maken, toch? Geniet ervan en ik wens je een heel fijn weekend!

Splashes of Pink and Mint zei

Ik vind het heerlijk nu! Zalig binnen grutten en laat die regen maar komen (baal alleen dat we nog steeds lekkage hebben!). Het ziet er gezellig uit bij je Twa! Fijn weekend!!!!!!!! En werk-ze morgen!