donderdag 30 april 2009

Koninginnendagvondsten

Ondanks alle narigheid in Apeldoorn vandaag (ik snap niet dat zoiets in Nederland kan gebeuren), wilde ik toch even mijn vondsten van vandaag laten zien. Het is niet zo heel veel, ik heb hoofdzakelijk wat voor de kinderen gekocht, maar ik ben er wel erg kuin mee.

Als eerste kwam ik dit oude prentenboek tegen. Er staat helaas niet in uit welk jaartal het boek komt maar het is zeker een oudje. Er staan allemaal oude gedichten en verhaaltjes in met bijbehorende prent. Echt heel mooi.

DSC00720

DSC00723DSC00724 DSC00721DSC00722

En ik zag nog deze mooie schaal met twee mokken van countryfield. Nog helemaal nieuw, en voor een heel leuk prijsje. Dat kon ik niet laten staan natuurlijk.

DSC00712

DSC00714

DSC00716

En ik vond ook nog dit leuke rekje met haken eraan. Die had ik leuk voor buiten in gedachten. Ook het liter maatje van emaille kocht ik. Ook voor buiten voor mijn verzameling.

DSC00717

DSC00718

En zo ziet hij er verder ingericht uit.

DSC00719

Tja, en verder zie je heel erg veel speelgoed en baby artikelen. Niet zo heel veel oude meuk. Maar voor de kids ben ik ook erg goed geslaagd, ik heb zelf twee heuze wandelende takken voor ze gekocht! Ik ben benieuwd wat ze daar van vinden (ze zijn er nu een paar daagjes niet, dus die zien ze zondag pas).

9 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Da's ook toevallig, Luuk vroeg van de week ook al om een wandelende tak! Maar ik ben zo'n moeder die dan zegt: wat moet je daar nou mee??? Maar nee hoor, jij koopt zulks gewoon weer, hahaha!!!!
Je hebt toch nog heel wat gekocht, met als klapstuk natuurlijk wel het boek. Hier was het ook vooral speelgoed. Ik sta er gewoon verbaasd van hoeveel speelgoed er weg gedaan wordt, wat hebben kinderen tegenwoordig toch véél!
Het was wel enorm schrikken van dat bericht uit Apeldoorn, het is toch niet normaal! Wat voor een idioot is dit, iemand die zo graag aandacht wil ofzo, ten koste van een aantal levens en gewonden???? Daar kan ik me nou zo ontzettend kwaad om maken. Nou ja, het precieze krijgen we vast nog wel te horen!

atelierlemlem zei

Wat een leuke spullen heb je gevonden! Dat boek is echt prachtig! (Ik koop vaak oude boeken om de plaatjes te gebruiken voor kaarten maken of scrappen, maar meestal kan ik het niet over mijn hart krijgen ze kapot te maken..) Hier heb ik mijn kookboek-collectie uitgedund en heeft onze oudste zoon ónze meuk verkocht. Hij had nota bene 92 euro verdiend! Ik ga binnenkort mijn vondsten ook even bloggen, maar dat wordt wel zondag ben ik bang..

anna zei

voor het eerst op je blog...ziet er goed uit, ik zet je bij mijn favorieten als je 't goed vind?
leuke spullen heb je gevonden...en 2 takken, leuk voor de kids...ik heb eens wandelend blad gehad, ik vond ze prachtig!!
gr. Anna

Mayflower zei

Hey Antoinette, wat een leuke vondsten. Je bekers zijn echt prachtig en wat een leuk boekje.
Fijne dag.
Groetjes Mea

peet zei

Hoi Hoi
Wat een mooi prentboek heb je gevonden , en dat rekje is ook niet verkeerd . Het is een leuk hoekje geworden zo !

Groetjes Peet

Muggensteekjes zei

Hoi Twa,
wat leuk dat je bij me bent langs geweest,ik ben natuurlijk ook even hier aan het neuzen want volgens mij was ik hier nog niet eerder.
Nou ik vind het hier eerlijk gezegd helemaal geweldig en ik zet me bij je volgers,kan ik niets meer missen.Vind je vondsten van de rommelmarkt super,vooral het oude boekje en de mokken vind ik erg mooi.
Fijne week en wellicht tot gauw,groetjes Ingrid.

basiclabelSweden zei

Wat een mooi kleurtje van het servies, geluk hebben en nog helemaal nieuw! Wandelende takken hahaha... bestaan die nog, mijn vriendinnetje had er vroeger nog wel eens 1tje maar dat is lang geleden, succes er mee en groetjes.

Unknown zei

wat heb je een leuke vondsten gevonden met koninginnedag......leuk zo gestyled!

Marja Rijnsburger zei

Wat een leuk vondsten heb je gedaan, het boek, de mokken en het rekje allemaal leuk. Nu natuurlijk een mooie plek ervoor vinden.
Ben benieuwd wat je kinderen van de wandelende takken vinden.
groetjes Marja.