vrijdag 3 april 2009

Lente!

Nou, eindelijk ook wat lente en paas foto’s van mij. Ik was namelijk met vilt hangertjes aan maken voor in de paastak en ik wilde er eigenlijk nog veel meer maar ik denk tegen die tijd is de paas al voorbij, dus hier alvast wat foto’s van mijn paas decoratie.

DSC00462

Ik heb even een kleine lente banner gemaakt, in het rose. Het is een hele simpele hoor, maar evengoed vind ik hem schattig.

DSC00463DSC00467 DSC00465 DSC00466 DSC00464

Verder heb ik nog een paar vogeltjes een vogelhuisje, een ei en een haas gemaakt. Het is dus de bedoeling dat er nog een paas vogelhuisjes, eieren, vogeltjes en hazen bij komen, maar ik weet niet of dat nog lukt voor de paas. Ik ga mijn best doen

DSC00468

DSC00469

DSC00470 DSC00471DSC00472

Verder heb ik ook nog een leuke vondst bij de kringloop gedaan. Dit schattige emaille schaaltje met deksel. Is het niet een lievertje?

DSC00475

DSC00476

DSC00477

Tot zover even de paas decoratie, maar en volgt nog meer hoor!

Prettig weekend!

10 opmerkingen:

LiLi M. zei

Leuke dingen heb je al gemaakt! Dat roze is ook een mooi lentekleurtje. Ik vind je eenvoudige banner toch heel erg leuk, misschien wel omdat hij niet zoveel toeters en bellen heeft. Ja, het is heel herkenbaar, dat je veel meer van plan bent dan waar je aan toekomt. Met materialen die ik van vorig jaar nog heb liggen heb ik ook dit jaar nog niets gedaan...:-{ Maar ik wens ons nog heel veel succes met de voorbereidingen, ik ben alweer benieuwd naar je volgende post, fijn weekend!

The Old and the Beautiful zei

Jee,je bent crea bea bezig geweest zeg!
En je wilt nog een boel voor de pasen.
Maar het ziet er schattig uit!
Fijne zonnige dag nog
Gonda

Mayflower zei

Hallo Antoinette, bedankt voor je reactie op mijn blog.
Wat ben je heerlijk creatief, ben er jaloers op dat mij zoiets niet lukt, het ziet er prachtig uit, ik ga je volgen.
Fijn weekend
Groetjes Mea

theeleuten zei

Het ziet er al gezellig uit hoor!!lekker crea ben je geweest, enne dan kan je volgend jaar toch weer verder?
Bij mij blijft het meestal met bedenken en dan ...niets..hihihi..
Dus dan ben je verder als mij,groetjes hoor Evelien

Bonjade zei

Nou ik wacht vol spanning op de rest hoor....
Heerlijk dit rose......ik word er zo blij van.
Fijne avond

atelierlemlem zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt, die banner is ook heel supermooi! Ik zat te denken om eens een banner van behang te maken (oude behangboeken), maar dit is ook heel mooi.. Heb je er ook vilt voor gebruikt?
Ik zag dat je mij getagged hebt, maar ik weet nog niet of ik wel meedoe...sorry! Maar toch heel leuk dat je aan mij gedacht hebt, dank je wel.

Anita zei

Hoi Antoinette,leuk dat je me gaat volgen natuurlijk ga ik jou ook volgen.Ben veel te nieuwsgierig wat jij allemaal te melden hebt vanuit Oudesluis!Ik zit inderdaad dichtbij ,in Alkmaar.Ben vandaag op de fair in Julianadorp geweest en vond het wel leuk,jij ook?Heb nog wat leuke hebbedingetjes gevonden ,ga ze binnenkort op m'n blog zetten.Groetjes en tot gauw,Anita.

Cindy at her Country Home zei

Antoinette gaan we samen de slingers ophangen? Wat een leuke dingetjes heb je gemaakt, heerlijk hé! En zo'n prachtige dame ben je zo op de foto te zien, erg mooi hoor. Een lente groet van Cin X

Nellie zei

Dat emaille schaaltje komt me wel héél bekend voor.
Twee jaar geleden overleed mijn schoonvader, en bij het uitzoeken van zijn spullen vonden we ook meerdere van deze schaaltjes.
Sorry, maar ik vond er niets aan en heb ze dus ook naar de kringloop gedaan...
Grappig.

basiclabelSweden zei

Ben dol op dit soort schaaltje, heb zelf een setje, maar heb er daarna niet meer gevonden. fijne dag.