vrijdag 24 april 2009

Met de honden op stap

Ik vind het heerlijk om met dat mooie weer met de honden te wandelen. En ik vind het het leukst om ze dan los te laten lopen. En gelukkig kan dat bij ons in het dorp prima. We hebben een dijkje dat om de vakantiehuisjes loopt. Het zijper eiland genaamd. Daar kunnen ze heerlijk los lopen, en ook zwemmen. Fido vindt dat heerlijk, en Floortje begint het ook al leuk te vinden die waterkant maar Joris wil er niks van weten, die blijft liever droog.

 DSC00662

DSC00655

DSC00667  DSC00663

DSC00660DSC00661

DSC00670 DSC00651

9 opmerkingen:

Anita zei

Dat is nog eens lekker je hond uitlaten zeg !Wij hebben hier wel ruimte maar het broedseizoen is begonnen en dus mag nergens je hond los.De uitlaatstrook in de buurt wordt druk bezocht zowel door honden als door fietsen.Ook niet altijd handig.Maar we doen het er maar mee!Leuke hondjes heb je.
Groetjes en fijn weekend,Anita

Splashes of Pink and Mint zei

Ik vind het ook zo leuk als onze hondjes loslopen, hahaha!!!! Nou ja Boris gaat wel, maar gisteren hebben we het voor 't eerst met Freddie geprobeerd, maar die ziet alle vogels vliegen!
Gezellig hoor zo met het hele spul aan de wandel! Zie je ons al gaan in de Ardennen, van de zomer????

Mayflower zei

Hoi Antoinette, wat een leuke foto's van je drie kleine boefjes. Heerlijk hè zo met de honden te wandelen, ik ben vanmorgen vroeg met de hond door het park gegaan, alles is dan nog zo heerlijk rustig en de natuur is zo prachtig nu, ik heb echt lopen te genieten, ook van jou foto's trouwens.
Fijne zondag.
Groetjes Mea

The Old and the Beautiful zei

Grappig he dat ieder beest toch ook nog eens zijn eigen karakter heeft.
De één is dol op zwemmen en de ander moet er niets van weten.
Mooi wandelen ook bij jou daar. Dat moet een genot zijn met dit weer.

Fijne dag nog verder.
Groetjes,
Gonda

idémakeriet zei

at moet dat een feest zijn voor je honden. Dat deden wij vroeger ook vaak toen we nog in NL woonden en we onze hond nog hadden. Dat heet dubbel genieten, voor jou en je lieve viervoeters.
Dank je voor je felicitaties op mijn blog, lief van je en attent.
Groetjes Gerda

atelierlemlem zei

Wat ziet dat er gezellig uit! Ga je daar elke dag wandelen/ Wat een hondenparadijsje... Geniet van het mooie weer!

peet zei

Wat een lekkere boefjes heb jij zeg !
Heerlijk vond ik dat met de honden wandelen , helaas is ons laatste jack russel in december overleden .
In het begin ging ik nog wel een ronje om , maar daar is ook geen bal aan alleen ..
Geniet van je hondjes en je rondjes om !!
Fijne dag groetjes Peet

Anoniem zei

Hoi, wat een gezellige hondjes hebben jullie zeg !
en wat lekker voor ze dat ze zo mooi vrij kunnen lopen...vind de foto's met het dijkje een echt "nederlands"plaatje !!
Jij ook veel plezier morgen :)

G-STYLE zei

Hallo Twa,
Wat een leuke hondjes heb je en volgens mij is het heerlijk wandelen daar.
Heb eens je blog bekeken en dat ziet er erg gezellig uit , ik vind die witte kast ook super leuk geworden en ik zie er alleen maar mooie spulletjes in staan.
Ik ben je gaan volgen hoor ......
groetjes Gea