maandag 28 december 2009

After christmas

Ik hoop dat iedereen hele gezellige kerstdagen heeft gehad, en dat de broeken nog dicht kunnen van al dat lekkere eten haha. Hier was het ook ontzettend gezellig, niet te onwijs gedaan met eten enzo, gewoon knus en gezellig. Eigenlijk zouden we weg met de kerst, maar op het laatste moment toch besloten om thuis te blijven, zodat we eigenlijk geen afspraken hadden gemaakt. Maar mijn zus nodigde ons uit om 1e kerstdag te gourmetten, dus dat was wel even gezellig. En 2e kerstdag hebben we lekker met de jongens (en honden natuurlijk) een boswandeling gemaakt en ‘s avonds lekker pannenkoeken gegeten  met spek en kaas en zo. Heerlijk.

En ik kom nu natuurlijk vreselijk als mosterd na de maaltijd, maar ik wilde nog even wat kerstfoto’s van het huis laten zien.

Mijn naturel hoekje. Het bordenrek dat Michael nog op de lts gemaakt heeft. In bruin en creme tinten ingericht. Met 2 mooie witte glitter herten en boompjes.

001 

002

004

012 En met kerst hoort er natuurlijk ook rood bij en dat stond bij ons in de keuken op de kast met het leuke kastje er boven.

003

Met daarin deze ontzettende leuke kerstmokken waar we natuurlijk heerlijke warme chocolademelk uit hebben gedronken.

004 

Kerststerren horen er vind ik ook bij, en de christmas crackers liggen ook al klaar.

005

De sneeuwbollen zijn van de jongens, die hebben ze vorig jaar met kerst gekregen.

006

Voor het keukenraam hangt een grillige tak met daaraan mijn mooiste hangers.

008 009

010

En op de salontafel 2 hedera’s in een potje met een mooie kaars dennenappel erin.

016

In het voorraam hangen aan slingers ook een paar mooie kerstballen/sneeuwsterren.

013

En voor de kast in de kamer hangt de leuke slinger met zinken en houten figuurtjes af gewisseld.

017

En dit is de boom. Ook in het rood met wit en er hangen veel vilten en stoffen hangertjes in. Er zitten geen kerstballen in, en ik mis ze er eigenlijk ook niet in.

054

Zo, dit was mijn veel te late kerstpost, maar ik wilde hem toch nog wel even plaatsen. En bij deze wil ik jullie een hele gezellige jaarwisseling wensen, en al het goed voor 2010! En dat we ook in het nieuwe jaar veel van elkaars interieur, creativiteit en live style mogen genieten.

Groetjes Antoinette.

11 opmerkingen:

Cindy at her Country Home zei

Lieve Antoinette, wat heerlijk zo'n late kerstpost. Voor mij ook even een laatste blik naar onze boom, morgen ruimen we het op en dan zal Winter zijn intrede doen in ons huis. Ik zat net nog even op m'n knieën voor je boom hoor, heel warm en gezellig. En ja, mijn kleurtjes natuurlijk! Fijn dat ik dit genietmomentje mocht beleven bij je.
Believe in yourself by what you do in everything with joy in your heart! A blessed 2010 for you and your family, sending you Love Cindy

Hannekie(Sisterly) zei

hoi
wat een leuke sfeer zeg zo in huis. bijna jammer dat we straks alles weer moeten opruimen. maar wie weet wat we dan weer bedenken. zag bij jou de tak voor het raam en dat was ik ook van plan....helemaal vergeten totdat ik het bij jou zag. pfff mischien volgend jaar dan maar
fijne uiteinde
gr hannie

Bonjade zei

Hoor ik nu allemaal vuurwerk hier bij je...?
Of zie ik ze vliegen......
Ah nee, het is ABBA, oh ik blijf even bij je hangen hoor......genieten.
Enne mosterd na de maaltijd ook goed hoor met een stukje kaas erbij en smullen maar.
Fijne jaarwisseling

Pien zei

Hoi,

wat een gezellige foto's.
Mijn kerstdagen waren geweldig en ik hoop die van jou ook.
Ik wens jou en je familie een goed uiteinde en een geweldig 2010!

Groetjes,
Pien

Petra zei

Wat een heerlijk sfeertje hangt erbij je! En super dat ik happy new year hoor op de achtergrond! Want nog even en het is zover!
Ik wens je een gezellg uiteinde en een inspiratievol 2010!

Groeten van Petra

Anoniem zei

Hoi Antoinette, wat een leuke blog heb jij.
Via google was ik eigenlijk opzoek naar het "westfriesland spel", deze wordt in jouw blog van April 2009 genoemd. Dus zo doende heb ik jou gevonden.
Ik weet niet of je dit spel nog hebt, maar als je wilt zou ik deze graag van je willen kopen.
Ik hoop wat van je te horen en succes verder met je leuke blog.
Groetjes, Laura. laurasiepel@hotmail.com

atelierlemlem zei

Oh, wat een gezellig kersthuis! Ik geniet er nog van hoor, hier staat de kerstboom ook altijd tot ná driekoningen! Het is altijd zo kaal als de versiering weer weg is, dan ren ik altijd naar het tuincentrum voor wat plantjes...ben ik dit jaar dus niet van plan, er moet bezuinigd worden!
Ik wens jullie heel veel plezier toe met oud en nieuw, mama lieveheersbeestje.

Splashes of Pink and Mint zei

Hier is alle kerst de deur uit. Maar ik vind het nog wel erg leuk om bij anderen te zien hoor! Het zag er gezellig uit bij je. En dat rek van Michael??? Heb ik dat al eens eerder gezien?????
Ik weet niet of ik je nog zie voor het einde van het jaar, ik probeer morgen wel te helpen bij Linda dus misschien zie ik je daar nog, anders bij deze een hele gezellige avond gewenst en natuurlijk alle goeds voor jou, je mannen en de beestenboel in 2010!!!
Kus van je zus!!!

The Old and the Beautiful zei

Hier is het ook nog kerst hoor! Tot maandag blijven we nog even heerlijk in die sfeer hangen. Bij jou ziet het er ook sfeervol uit. Nog even van genieten dus.
Fijne jaarwisseling en een goed 2010!
Lieve groet,
Gonda

Rumour has it zei

Die ´mosterd´ na de maaltijd smaakt anders wel geweldig prima!! :D
Van harte allerbeste wensen voor het nieuwe jaar: veel geluk, goede gezondheid en alles wat er natuurlijk bijhoort!
Vele groeten, Marjolijn

Marja Rijnsburger zei

Helemaal niet erg hoor de mosterd na de maaltijd. Het ziet er allemaal zo gezellig uit.
Ik wens je voor 2010 alle goeds toe.
groetjes Marja