dinsdag 15 december 2009

December feestmaand

Sinterklaas is al weer even het land uit, maar ik wilde toch nog even laten zien hoe we dat gevierd hebben bij mijn ouders.  Alle kinder en kleinkinderen en semi kleinkinderen. In totaal Opa en Oma + kinderen (met mannen) 8 personen en dan 12 kleinkinderen en nog 4 semi kleinkinderen. Een heel koppel bij elkaar en moeders had heerlijk eten voorbereid. We gingen met z’n allen wokken in mini wokpannetjes.

Sinterklaas 2009 014

Je kunt wel zien dat het heel erg gezellig was. We vierden het in de workshop ruimte van m’n zus, dus ruimte genoeg.

Sinterklaas 2009 013

Voor de kleinste kinderen was er een tafel ingericht met een mini  pannenkoeken plaat, zodat ze lekker zelf pannenkoekjes konden maken.

Sinterklaas 2009 007

En ik zal ook nog even laten zien wat de Sint mij heeft gebracht. We hadden afgesproken dat we niets voor elkaar zouden kopen, maar hij kon het toch weer niet laten om me een aardigheidje te geven.

Sinterklaas 2009 026

Deze 2 leuke rieten klokjes heb ik gekregen. Ik heb ze op een  kransje met kerstgroen gehangen, en de krans heb ik bespoten met sneeuw.

Sinterklaas 2009 028

Ook kreeg ik dit schattige hartje, en die heb ik ook op een (kunst) kransje gehangen.

Sinterklaas 2009 030 

Sinterklaas 2009 031

En nog een organza zakje gevuld met kleine kerstboom hangertjes. Deze heb ik op een soort van taart schaaltje gedecoreerd.

Sinterklaas 2009 045

Ook kreeg ik nog 2 waxine lichtjes maar die ben ik eigenlijk vergeten op de foto te zetten. Dus ik ben stiekem toch nog een beetje verwend.

Foto’s van mijn kerstversierde huis laten nog even op zich wachten, want ik ben nog helemaal niet klaar, dus ik ga morgen lekker in huis aan het rommelen en ik hou jullie op de hoogte.

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Altijd leuk om iets te krijgen als je er eigenlijk niet op rekent! En ook nog erg leuke dingen!

Groetjes, Ingrid

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een gezellige bende was het weer hè! En het lijken zoveel mensen op de foto, hahaha!!! Ja, je bent goed verwend, was je vast héél lief geweest dit jaar!
En over de boom.... bij mij is het een fiasco. Eerst één doffe ellende met de lichtjes en ook de mijne valt nu al onwijs uit....baal dr van!

atelierlemlem zei

Hallo Twa,
Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! En wat een heerlijk gezellige familie hebben jullie! Hoeveel mensen zijn het eigenlijk? Als bij ons iedereen bij elkaar is (opa, oma, kinderen en kleinkinderen) zijn we met 6 volwassenen en 6 kinderen...klein klupje he?! Maar wel gezellig hoor! Ik heb niet voor niets vier kinderen, ik hoop dat onze kinderen een grote gezellige familie gaan vormen...
Groetjes Mama Lieveheersbeestje.

Mayflower zei

Hoi Antoinette, wat ziet dat er supergezellig uit zo met z'n allen bij elkaar. Wij deden dat thuis ook met de Kerst of Paasbrunch, met z'n allen aan een lange tafel. Je bent ook onverwacht lekker verwend door de Sint, met mooie kadootjes, het staat supermooi de klokjes aan de krans en tja ook het hartje is prachtig, ben daar zo gek van.
Ben benieuwd hoe je kersthuis gaat worden, veel plezier met alles.
Groetjes Mea

Jootje zei

wat ziet dat er gezellig uit, zo met heel de familie sinterklaas vieren! gezellig zo´n grote familie. en wat leuk is dat, als je toch onverwacht iets moois krijgt. mooie kadootjes heb je gekregen!
groetjes van jootje.

brocante roos zei

Zo te zien was het erg leuk, maar dat kan ook haast niet anders met zo'n grote famillie. En naast het genieten ook nog verrast worden, vast een dag met een gouden randje....

Groetjes Marjan

Unknown zei

Ziet er gezellig uit...
Heerlijk als je de feestdagen zo kan vieren...

lia zei

Ziet er erg leuk en gezellig uit met zijn allen. Bij ons is dat helaas verleden tijd. Vaak zie je zoiets gebeuren als de ouders niet meer leven. Geniet er daarom maar zo lang mogelijk van. En ben benieuwd naar je kersthuis. De klokjes zijn mooi.
groetjes Lia

The Old and the Beautiful zei

Wat een gezelligheid zie ik allemaal op de foto's en je bent ook nog zo heerlijk verwend door de goedheiligman.
En nu zijn we wel benieuwd naar je kersthuis.
Groetjes,
Gonda

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
wat een gezellige foto's hier en wat een mooie kadootjes heb je gekregen.Vind die klokjes echt heel schattig.Ben nu natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar de rest.
Fijne dag,groetjes Ingrid.

theeleuten zei

Wat een gezelligheid mnet zoveel familie gourmetten....
En je bent zeker verwend, helemaal je smaak dat die sint dat toch altijd weet!!

Gezellig weekend!Evelien