zondag 6 december 2009

Swaperdeswap.

Op het picasaforum heb ik me aangemeld voor de kerstswap. Je word dat gekoppeld aan iemand anders en het is dan de bedoeling dat je zelf iets ga maken voor de ander en dat moet dan op een bepaalde datum binnen zijn (via de post) en dan mag iedereen het op die datum uitpakken en de foto’s op het forum zetten zodat we allemaal kunnen meegenieten met wat iedereen gemaakt heeft.

Zo was ik gekoppeld aan Astrid. En ik heb een ontzettende leuk swap van haar gekregen. Kijk maar even met me mee.

026

Een grote toffee met wat zat erin????

038

Allemaal prachtige zelfgemaakt koekjes!

039 

Kijk eens wat een mooie exemplaren.

041

040

En er zat ook nog een mooie kerstdoos bij.

027

028En die zat ook helemaal vol met…..

030  

Koekjes!!!!

031

Wat een mooitjes allemaal he?

032 033

034 036

Wat een bofkont ben ik ook .

Maar ik heb natuurlijk ook wat voor Astrid gemaakt en dat wil ik jullie ook allemaal even laten zien.

005

Een stoffen boompje (naar het idee van die van Peet).

010

Met een stoffen hartje erbij.

016

En nog een hartje erbij in een andere uitvoering.

021

En nog een krijtbord ster  (ook zelf gemaakt).

020

En nog een prikbordje voor de kerstkaarten op te prikken.De letters zijn alleen een klein beetje scheef gaan staan door het spannen van de stof, maar dat geeft ook wel een beetje een speels effect.

En ik had er nog een paar kleine dingetjes bij gedaan, die kun je hier zien. Daar had ik vergeten een foto van te maken.

Nou ik heb weer erg leuk geswapt, en ik geef me de volgende keer weer op hoor, zo gezellig om een verassings pakket te krijgen, maar ook om het te maken.

Volgende keer laat ik mijn kadootjes zien die ik met Sinterklaas heb gehad.

Prettige zondag nog!

9 opmerkingen:

Jootje zei

leuk zeg, zo´n swap! die koekjes zijn toch te mooi om op te eten?
groetjes van jootje.

Mayflower zei

Wat leuk zo'n Swap en wat een mooie kadootjes heb je gekregen. Maar ook het pakket wat jij heb gemaakt vind ik prachtig, alles zo mooi op elkaar afgestemd, daar zal ze vast heel blij mee zijn.
Groetjes Mea

The Old and the Beautiful zei

Wat een mooie dingen heb jij voor je swap maatje gemaakt. Maar zelf ben je dus ook flink verwend. Zijn de koekjes om in de kerstboom te hangen of om op te eten?
Groetjes,
Gonda

Home and Lifestyle zei

Ohhh..wat een leuk idee zeg en jullie hebben elkaar wel heel erg verwend hoor! Ziet er super uit!

Groetjes, Ingrid

lia zei

Leuk hoor, en vind het altijd zo knap dat geknutsel. Dat is een van de redenen dat ik nooit mee doe.

groetjes Lia

Unknown zei

wauw wat een mooie dingen,,,
kom je ook weer 20 dec.naar la campagne??
misschien tot dan
groetjes Karin

LiLi M. zei

Oooh ik vind dat jullie allebei heel erg jullie best hebben gedaan. Prachtige resultaten!

tons zei

Inderdaad, wat eenprachtige koekjes, dit kun je gerust een koekjeskunstenares noemen. Maar wat jij gemaakt heb Antoinette is ook niet mis, dat zou ik ook wel willen hebben. Over twee dagen ben ik zowat jouw buurvrouw, dan komen wij op Zijpereilant 67 te wonen voor twee weken en Anthony en Oenisa komen ook daar naar toe, leuk hè. Dan ontmoet ik je zeker. In ieder geval tot spoedig, Tante

Cindy at her Country Home zei

Wat heb je weer een leuke posten Antoinette, en die Swap....(lieve zucht) GAAAFFF!
Ook ik wil jou bedanken, ik weet niet of ik je daarover al een reactie hebt geschreven maar dat is voor de tip met figuurtjes van klei. Meid ik ben een avond zoet mee geweest en wat is het LEUK om te doen!! Al veel heb ik er weggegeven. Als jij nog een leuk kerstboompje wil stitchen haal dan even mijn kerstkadootje op voor jou op m'n blog ok?
Dikke X en geniet van deze fantastische tijd, Liefs Cin