zaterdag 5 december 2009

Heerlijk avondje is gekomen….

Nog even een snelle post, nog maar een paar uurtjes en dan is het zover. Wat zal de Sint voor ons hebben meegebracht??

Gistermiddag met de kids nog even speculaas gebakken voor het gezellige avondje. Ze zijn er zenuwachtig van.

044 

En dit was het eindresultaat mmmm….

046

047  Ik wil iedereen een hele gezellige pakjesavond toewensen, en ik verwacht morgen op alle blog’s natuurlijk wel te zien wat iedereen gehad heeft.

Tot morgen!!!!

7 opmerkingen:

Rumour has it zei

Eigenlijk hebben wij traditioneel altijd de 6e december pas het Sinterklaasfeest gevierd, maar dit jaar lopen we even vooruit, haha. Deze ochtend hebben onze kids al vanalles in hun schoen gevonden en zij natuurlijk reuzeblij! We dachten dat ze op die manier in het weekend wat langer kunnen spelen met al dat leuks :D
Een fijne pakjesavond voor jullie allen!

Home and Lifestyle zei

Ohh..die koekjes zien er lekker uit! Veel plezier met Sinterklaas!

Groetjes, Ingrid

Unknown zei

Ik wens jullie een hele gezellige avond en met die koekjes gaat dat vast wel lukken!!

The Old and the Beautiful zei

Een hele fijne avond toegewenst en ik ben ook benieuwd naar de kado'tjes van iedereen.
Groetjes,
Gonda

Astrid zei

Hoi Antionette,

Het is gelukt, ik heb mij swap binnen.
Ben zo benieuwd, hoop dat jouw swap ook is aangekomen dan kunnen we gewoon op de afgesproken 6 december de kado`s openmaken.
Fijne avond Groetjes Astrid

Mayflower zei

Hoi Antoinette, Mmmm heerlijk die zelgemaakte koekjes, dat wordt smullen.
Och en wat een spannende tijd weer voor al die kindertjes, zo aandoenlijk al die gespannen koppies.
Ik wens jullie een heel gezellige pakjesavond toe.
Lieve groet, Mea

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
ik zie dat jullie ook al koekjes hebben gebakken mmmmmh..... het heerlijk avondje was bij jullie ook vast genieten.Maar nu gaan we genieten van de voorbereidingen voor kerst,volgend weekend gaan we de boom zetten.
Heb er al helemaal zin in,groetjes Ingrid.