vrijdag 18 december 2009

Winter wonderland

Ik kan natuurlijk niet achterblijven met foto’s van de sneeuw. Hier in de kop sneeuwt het niet zo gauw, dus is het wel heel bijzonder. Ik ben vanmiddag even met de camera naar de pony’s geweest, en heb een aantal foto’s van mijn kanjer genomen.

Sneeuw dec. 2009 013

Sneeuw dec. 2009 027

Sneeuw dec. 2009 029 

De honden waren ook mee, en die hadden het ook bar naar ‘t zin.

Sneeuw dec. 2009 102

Sneeuw dec. 2009 082

Sneeuw dec. 2009 085

Floortje heeft zulke korte pootjes, dat ze tot haar buik aan toe in de sneeuw stond.

Sneeuw dec. 2009 113

Sneeuw dec. 2009 086

Maar ook de slootkant trok mijn aandacht. Zo mooi hoe de sneeuw over de slootkant heen hangt.

Sneeuw dec. 2009 009

Sneeuw dec. 2009 007

Sneeuw dec. 2009 003 

Ik wens jullie allemaal een heel prettig weekend met veel sneeuwplezier!

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Prachtige foto's! Jij ook een heel fijn weekend!

Groetjes, Ingrid (Home & Lifestyle)

Heidi zei

Oh, wat een prachtige plaatjes van je paardje en de slootkant is ook mooi!
Fijn weekend!

Oh ja, ik stop bijna alles door de printer dus ook het handgeschept papier.
Als je maar zorgt dat je papier goed vlak is.

groetjes Heidi

The Old and the Beautiful zei

Ik blijf genieten hoor van al die sneeuw foto's.
Die van jou zijn ook al weer zo mooi. Leuk om je hondjes te zien dollen in de sneeuw. En wat een schat van een pony.
Een heel fijn weekend.
Groetjes,
Gonda

Bonjade zei

Prachtig zeg. Ik kan me voorstellen dat dit je kanjer is, wat een dotje.
Echt een hollands plaatje zo met hem in de sneeuw.
Wens je fijne dagen toe.
Liefs

Jootje zei

wat een mooie foto´s! er ligt wel veel meer sneeuw bij jullie dan bij ons. ik hoop dat er hier ook nog wat meer komt, de kinderen genieten er zo van. geniet van het weekend!
groetjes van jootje.

Cindy at her Country Home zei

Hé wat een heerlijke foto's, heb m'n laarzen al aangetrokken voor een heerlijke wandeling!
Dankjewel voor dit geniet momentje en natuurlijk een dikke en vooral warme knuffel voor je lieve pony, wat een schatje! X Cin

Mayflower zei

Wat een prachtige foto's Antoinette. Heerlijk hè zoals de honden het zo naar hun zin hebben in de sneeuw, ze zijn dan zo vrolijk aan het banjeren. Ok de foto's van je pony zijn prachtig, ik geniet van al die winterse foto's.
Groetjes Mea

Splashes of Pink and Mint zei

Ja, het blijft een schatje hoor! Maar ook die gekke hondjes zijn een pracht zo! Die van ons zijn helemaal gek op de sneeuw en worden er helemaal dol van, ik lig telkens in een deuk om die maffe barrels. Mooie foto's van jullie dorp!

Karin zei

Your pony is so adorable! I love animals!
Merry Christmas!