vrijdag 5 september 2008

Een regenachtige dag.

Het was vandaag een regenachtige dag, dus ik had zin om lekker wat te gaan knutselen. Mijn hele tafel lag vol met van alles en nog wat, maar ik ben gezellig bezig geweest. Ik geniet van al mijn knutsels.

CADEAUBON

Ik ga straks op verjaardag bij m'n buurvrouw, en ik heb een tuinbon gekocht. Nou geeft dat altijd een beetje saai, dus heb ik er even een leuke verpakking om gemaakt. Zo geeft het toch een stuk gezelliger.





NOTITIEBOEKJES

Ik heb een paar simpele ongezellige notitieboekjes opgepimpt met wat leuk papier, muziekpapier, lint en een mooi plaatje. Zo zien ze er toch een stuk gezelliger uit. Nu is het eigenlijk nog weer zonde om ze te gebruiken.








HARTJES HANGER
Ik help wel eens mee bij de knutselclub voor kinderen hier in het dorp, en aan het eind van de maand hebben ze weer een inloopmiddag, en daarvoor heb ik een voorbeeld hartjes hanger gemaakt, zodat ze die na kunnen maken. Ik heb daarvoor gewoon een fleeche deken gekocht bij de Action. Nou, daar kunnen ze heel wat figuurtjes uitknippen hoor.



EIKENBLADKRANS

Gisteravond laat heb ik in het pikkedonker even de eikeboom van het gemeenteperk gesnoeid, want ik wilde daar een leuke krans van maken. Nou vond ik toch al dat de takken nogal laag over begonnen te hangen, dus ik heb ze er eigenlijk een dienst mee bewezen toch? De krans is goed gelukt al zeg ik het zelf, en ik heb er ook nog maar een kralen hartje bij gemaakt om er op te hangen.



7 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Jeemig wat ben jij creatief geweest zeg wat een productie.
Waar een regenachtige dag al niet goed voor is.
Ik zeg altijd maar wanneer er mensen klagen over zo'n regenachtige dag "pak je lekker een boek of een knutselklus nestel je op de bank" Het huis ziet er met zulk soort dagen ook veel minder stoffig uit hoef je je dus ook niet schuldig te voelen wanneer je een dagje "niets'doet.
Groetjes en een heel fijn weekend.

Bertina zei

Zo, dat was een productief dagje vandaag! Hele leuke dingen heb je gemaakt, die krans vind ik natuurlijk weer helemaal geweldig. Heb je een strokrans als ondergrond gebruikt? Prachtig gedaan, ik moet het bos hier ook maar even in geloof ik....Die hartjes van fleece deken ook leuk en dan die notitieboekjes....
Oh wat kun je toch genieten van zulke dagen nietwaar?
Nog een fijn weekend en bedankt voor al je leuke ideeen!

Anoniem zei

Hallo!
Wat een leuk idee om zo'n kadobon er zo leuk uit te laten zien; zonde om uit te pakken eigenlijk :) Je eikebladkrans vind ik helemaal geweldig, ik hou echt van die mooie natuurlijke decoraties !!
Fijn weekend nog..
Janneke.

casa nostra zei

jij bent druk bezig geweest en allemaal zulke leuke dingen gemaakt. vind dat hartje aan de krans heel erg leuk + de notitieboekjes (ook heel erg leuk), kransen houd ik altijd al van en de hartjes zijn ook zeer goed gelukt. heel leuk allemaal.

Splashes of Pink and Mint zei

Tjeetje Twa, wat een actief dagje!!! (Alhoewel de notieblokjes me bekend voorkwamen....!!!) Heerlijk toch die regenachtige dagen, zolang je er maar niet te vaak op uit moet! Je krans is prachtig! En wat zullen de kindertjes de hartjes leuk vinden!
Zie je morgen!!!!!

monique zei

Wat heb jij weer en leuke dingen gemaakt zeg!
Die notieboekjes zijn echt enig. En die eikeblad krans.....geweldig.
Hier is de gemeente ook heel erg blij met mij omdat ik ook regelmatig wat snoei in de buurt, ik doe het ook in het donker Ü. De eerste keer dat ik het deed niet en toen keken er toch een paar buurt bewoners heel raar. Vandaar dat ik maar wacht tot het wat donker is.
Fijne zondag.
Monique.

LiLi M. zei

Hahaha goed bezig geweest op alle fronten! Daarom ben ik zo gelukkig met ons klimaat!