maandag 1 september 2008

F.O.T.W

Dit zijn mijn Findings Of The Week van deze week. Ik weet het, het is bij mij weer maandagochtend geworden, maar het was gisteren zo'n lekker weertje, dat ik lekker met de jongens naar het buitenzwembad ben geweest. Het zal de laatste dag wel zijn geweest dat dat nog kon. En ik heb ook een beetje gesjoemeld met mijn findings, want dit zijn eigenlijk mijn vondsten nog uit de Ardennen vandaan, die hebben mijn paps en mams nog voor mij meegenomen vorig weekend, want ik kon m'n spulletjes niet allemaal mee in de auto nemen.

Als eerste, deze leuke 3 voorraadbussen van emaille. Zijn ze niet enig?

En daar hoorde ook nog deze 2 kroezen bij; ook van emaille.

Deze 3 schaltjes had ik ook nog op een broccante gevonden. Ik ben gek op dat emaille met dat blauw. Zijn ze niet leuk?



Deze kleine melkbus vond ik ook wel heel erg leuk, het is alleen geen oudje, maar hij mocht toch met me mee.

Deze wijnfles vond ik ergens in een krat met allemaal troep, maar na enige tijd spitten tussen de rommel vond ik deze mooie fles. Er zit een mooi etiket op en er hangt een leuk medaillon aan.


En voor mijn verzameling 'Gres' vond ik nog deze leuke theepot. Ik heb al van alles en nog wat van dat gres, dus daar past ie leuk bij. Deze had ik nog niet.


9 opmerkingen:

LiLi M. zei

Jij en je zus lijken toch ook op elkaar hè? Nix finds of the week, maar finds in the Ardennes ;-D!
Heerlijk dat je gisteren zo genoten hebt, ach wie weet hoeveel lekkere dagen er nog volgen. Ik ben in oktober jarig en heb mijn verjaardag al heeeeel vaaaaaak in de tuin gevierd. Hopelijk dit jaar ook! Fijne week!

idémakeriet zei

Wat leuk datr je even bij mij kwam binnen wippen.
Was ook benieuwd naar jouw blogg.
Wat een leuk emalje heb je gevonden. Het past allemaal precies bij elkaar, een echte vondst met de hoofdletter V.
Groetjes Gerda

casa nostra zei

geweldige vondsten weer. groot gelijk dat je nog naar het zwembad bent geweest gisteren, zou idd wel eens de laatste keer kunnen zijn. ik heb zaterdag hier het zwembad opgeruimd, ze hebben er 1 jawel 1 dag in gezwommen. meer werk met het opzetten en opruimen dan dat ze er plezier van hebben gehad, met die `fijne` zomer hier.

Splashes of Pink and Mint zei

Nou, ik vergeef het je hoor, hahaha!!! Ik zal je nog even aan m'n lijstje toevoegen! En het zijn zeker leuke spulletjes, vooral die emaille blikken zijn super!

MellanieBrocante zei

Leuke spulletjes heb je gekocht!!
Liefs,Mellanie

MellanieBrocante zei

Wil je wel een blog-link met me uitwisselen?

atelierlemlem zei

Wat mooi is dat emaille.. Doet mij echt aan vroeger denken. Kroesje warme anijsmelk bij oma in de keuken en zo.. Ach, de nostalgie..

Blue Cottage zei

Mooie vondsten al dat emaille. Vooaral die voorraad potten.
Ben je ook al zo aan het stapelen als ik ;)

Gr Cobi

I. zei

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog! Fijn weekend, hè!
Groetjes,I.