zondag 7 september 2008

Findings of the week.

Vrijdagochtend nog even naar de kringloop geweest hier in de buurt. Het is een nieuwe en hij is heel erg groot en ze hebben ontzettend veel spullen. Zo veel, dat ik denk de helft nog niet eens gezien heb. Het stond helemaal vol met kopjes, schaaltjes, potjes pannetjes en.... nou ja een heleboel. Ik vond tussen al die spulletjes deze ijzeren verbandtrommel. Hij is eigenlijk helemaal de verkeerde kleur en ik weet eigenlijk niet eens of het wel een oudje is, maar ik vond het toch wel een geinig trommeltje, en hij heeft van die leuke sluitinkjes rondom. Dus heb ik hem toch maar gekocht.



En ik vond nog 2 kruidenrekjes; een kleine en een grotere. Die wil ik uiteraard nog gaan schilderen en dan wil ik ze uiteindelijk in mijn hobbyhoekje (het plan is er, maar de uitvoering zal nog wel even op zich wachten) met glazen potjes met scrapspulletjes erin.




Mijn vader en moeder hebben in de Ardennen zo'n ouderwets handoeken/theedoeken rekje hangen, en die vind ik altijd zo leuk. Maar je ziet ze niet veel op markten enzo, ik kijk er namelijk vaak naar, maar nu kwam ik hem dus tegen bij de kringloop hier heel vlakbij. Kun je nagaan.





En tot slot nog dit hele leuke draadmandje. Ik heb hem nu op het toilet gezet met w.c rollen erin. Ik heb er nog even een zo'n leuk zinken hartje van kind van holland aan gebonden.


10 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Je staat er weer bij hoor! Leuke spulletjes! Die kruidenrekjes heb ik ook nog in m'n handen gehad, maar heb hier nog teveel "opknappertjes" liggen, maar ze zijn wel erg leuk én handig! Het handdoeken rekje heb ik (jammergenoeg!) niet zien liggen! Het draadmandje is ook superleuk!

casa nostra zei

leuk die kruidenrekjes, vooral die tweede vind ik heel mooi. zo'n handdoekrekje heb ik ook. ligt nog wel op zolder omdat ik in de keuken er geen plaats voor heb, maar ik zal er nog wel eens een plekje voor vinden. hoop ik toch.

Bertina zei

Je hebt weer leuke dingen gescoord! Zo zie je soms vind je de leukste dingen vlakbij huis. Dat draadmandje vind ik ook superleuk met dat hartje. En dat oppimpen van die kruidenrekjes zal vast ook een succes worden.
Fijne week alvast!
Groetjes

atelierlemlem zei

Oh, dat handdoeken rekje is zo mooi! Dat zoek ik dus ook, maar hier nog niet gespot. Gaan jij en Elly nou naar dezelfde kringloop?? Concurentie in de familie? Haha! Kunnen jullie gezellig samen gaan speuren!
Ik heb nog van die geborduurde hangende doeken die voor de handdoeken langs hangen, maar daar kun je waarschijnlijk niets mee met deze 'kapstok"? Anders stuur ik je er wel één toe.
Groetjes Mama Lieveheersbeestje

Anoniem zei

Goedemorgen Antoinette,
Wat geweldig dat je zo'n grote kringloop in de buurt hebt....voelt dat niet net als een schatkamer :) ??
Die rekjes; wat een leuk idee voor je hobbyspullen. Daar ga ik de volgende keer ook eens op letten, even een likje verf en je kan er weer van alles mee !!
Fijne week alvast gewenst,
Janneke.

LiLi M. zei

Bedankt voor je lieve woorden! Jij bent leuk geslaagd zeg bij de kringloop! Ook nog eventjes je volgende post lezen! groetjes!

monique zei

Wat een ontzerttend leuke spulletjes!Die kruiderenkejes zijn echt leuk.
Onze honden zij trouwens allemall Engelse Springer Spaniels, als ze klein zijn lijken ze inderdaad op drentse patrijzen.
groetjes,
Monique.

Anoniem zei

Hi Antoinette,
Wat geweldig leuk dat je de theedoeken ook hebt gekocht !!!
Dat was toch voor een prikkie of niet....vond de blauwe serie ook mooi maar ja ik moet het toch maar bij 1 kleur houden hahaha.
Ik wil natuurlijk wel het eind-resultaat zien hoor :))
Groetjes, Janneke.

Jeanette zei

leuk dat je zo`n grote kringloop in de buurt hebt, meestal wel iets leuks te vinden, nu heb je ook leuke spullen gevonden, vooral dat draadmandje

M@risk@ zei

Heerlijk struinen bij de Kringloop en je draadmandje is met dat hartje helemaal af.