vrijdag 27 maart 2009

Getagged

Ik ben getagged door Lidwien van Lili M om mijn 6e foto uit mijn 6e folder te laten zien. Nu had mijn 6e folder maar 1 foto, dus is die het geworden. Nou, dit is hem hoor.

Dit was een foto van mezelf van vroeger (dat ik nog jong was). Uit mijn amateurmodellentijd. We hadden in het dorp een fotoclub (nog steeds trouwens) en die vroegen wel eens meiden om als model te fungeren. Meestal waren dit meiden, die kennisen van één van de leden waren. Zo was een vriend van mijn ouders ook zo'n hobbyfotograaf en die had mij een paar keer gevraagd. Nou, en dit was een van de foto's die hij gemaakt heeft. Het was een analoge foto maar die heb ik ooit een keer ingescand.

Nu zal ik nog even 6 andere bloggers taggen die ook hun 6e foto uit hun 6e map mogen laten zien.

Het lieveheersbeestje
Tea time
La Flotte
Casa nostra
Harten 3
The old and the beautiful

Ik ben zeer benieuwd wat jullie foto's zijn.

7 opmerkingen:

The Old and the Beautiful zei

Nou lieverd ik voel me wederom vereerd hoor.
Al weet ik (nog) niet wat getagged zijn is.
Ik neem aan dat ik de 6e foto uit de 6e map uit mijn picassa albums nu moet tonen?
Nou daar ik ga ik weer eens even voor zitten dan.
Bedankt hoor Twa,lief van je!
Groetjes,
Gonda

M. zei

wat een mooie foto!!!

fijn weekend
groetjes!!!

LiLi M. zei

Heee schoonheid! Wat leuk dat je direct en zo spontaan meedoet! Ik vind dit een geweldige foto! Op de één of andere manier had ik je donker voorgesteld, maar misschien ben je dat nu ook wel. En niet zo enorm knap ;-). Grappig dat jouw foto ook een analoge is, maar de kwaliteit is wel heel wat beter dan die van mij, hahaha! Bedankt voor het meedoen. Fijn weekend!

Splashes of Pink and Mint zei

Hé supermodel! Ik weet het nog goed hoor, je modellentijd! Je bent puur fotogenieker dan mij, hahaha!!! Nou, fijn weekend hoor zussie!
Liefs je zus!

Heidi zei

Oh jee, maar goed dat ik niet heb geweten dat ik met een model swapte!!
Wat een mooie foto zég en je was prachtig vroeger, nu waarschijnlijk ook nog wel maar ik heb je volgens mij nooit op een foto gezien.
Dit vind ik wel leuk dat taggen, nu moet ik wel even zoeken want ik heb zo ontzettend veel foto's en afbeeldingen opgeslagen in verschillende geheugenstations.


groetjes Heidi

casa nostra zei

wat een mooie foto is dat! leuk dat je vroeger modellenwerk hebt gedaan en zo komen we ook weer wat meer te weten over de "blog-personen". je hebt mij ook getagged las ik, dat vind ik dan wel weer leuk om daar aan mee te doen en zal eens op zoek gaan naar mijn 6de mapje.

basiclabelSweden zei

Prachtige foto! kwam toevallig bij je langs, ga snel even verder lezen. fijne avond.